Met trots kan ik jullie mededelen dat ik per 01-01-2013 mijn eigen garage bedrijf ga beginnen na bijna 20 jaar bij Opel gewerkt te hebben.
Het wordt een universeel garagebedrijf voor reparatie , onderhoud , apk en in en verkoop van personenauto's en lichte bedrijfsauto's.
Natuurlijk heb ik een voorliefde voor bepaalde auto's
Dus iedereen is van harte welkom.
Garage Terry Beckers
Populierweg 67
6222 CP
Maastricht
Tel 043-3620000
Tel 06-15054774
terry schreef:Met trots kan ik jullie mededelen dat ik per 01-01-2013 mijn eigen garage bedrijf ga beginnen na bijna 20 jaar bij Opel gewerkt te hebben.
Nou, jij heb moed. Ik heb bij de concurrentie op de marketingafdeling gewerkt, en daar weet ik verscheidene garagehouders die het water aan de lippen staat. Om in deze tijd een garage te beginnen, is niet evident. Respect
Gefeliciteerd, lukt juist in deze tijd maar dan zonder of heel weinig personeel dan kun je tegen een relatief laag uurloon werken.
De grote jongens gaan ten onder aan de hoge kosten.
Alle leden nu naar jouw garage, zit je meteen vol !
Gefeliciteerd Terry
Kunnen we ook bij je terecht (in overleg) voor dingen die niet uit de speedster onderdelen catalogus komen, maar geshopt bij eliseparts/shop?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Smiley schreef:Gefeliciteerd Terry
Kunnen we ook bij je terecht (in overleg) voor dingen die niet uit de speedster onderdelen catalogus komen, maar geshopt bij eliseparts/shop?