2.2 omgebouwd naar turbo
2.2 omgebouwd naar turbo
Ik kwam deze advertentie nog tegen:
http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... bo/3933663
Wel origineel nederlands, maar geen originele turbo.
http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... bo/3933663
Wel origineel nederlands, maar geen originele turbo.
Re: 2.2 omgebouwd naar turbo
Vind de voorkant niet echt mooi....
Deze speedster is nog eens bovengehaald geweest. Dacht dat smiley hier meer info omtrent had. Was een mooie ombouw dacht ik te herinneren.
grtz
grtz
captain slow
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Nee, dat was een zwarte van Rik die nog bij lotus vd kooij gewerkt heeft.
Dit is een andere, maar als je de details bekijkt is het erg netjes gedaan allemaal.
Dit is een andere, maar als je de details bekijkt is het erg netjes gedaan allemaal.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Ik denk dat het een vergissing in de titel is. Het lijkt me een standaard 2.0 turbo-motor.
A thing of beauty is a joy forever!
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Das dan wel een heel unieke turbo als die al in 2001 op kenteken is gezet.Pipo schreef:Ik denk dat het een vergissing in de titel is. Het lijkt me een standaard 2.0 turbo-motor.
Het leven is geen sprookje.
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Ofwel staan niet de juiste foto's bij de ad.Smiley schreef:Das dan wel een heel unieke turbo als die al in 2001 op kenteken is gezet.
- Ik heb die van de motorruimte vergeleken met mijn turbo, en op enkele details na is die identiek. Het is zeker geen omgebouwd atmo-motorruim. Dat ze het originele naakte Turboblok verwisseld hebben voor een 2.2 lt blok met aangepaste zuigers is mogelijk.
- Qua interieur staat er de Turbo passagier-voetsteun in
- Aan het stuur is de switch van de centrale deurvergrendeling te zien (en die optie bestond niet op de atmo geloof ik)
- De autoradio is de standaard turbo-unit.
- De motorkap heeft de verhoogde roosters.
- Het is een Turbo achterclam.
Dit alles doet mij denken dat de foto's van een originele Turbo Speedster zijn, en niet van een omgebouwde atmo.
A thing of beauty is a joy forever!
Kenteken opvragen levert een 2.2 147pk op...