Het beest of de Hitman....
beest= technisch alles vernieuwd: -LSS ophanging,seriously lotus bushings (oem types, GEEN goedkope raceitems),regelin toe links,alu rad en chargecooler pro alloy,nieuwe leh motor met FCP rods,K16 turbo,Forge BOV,EDS tophat en inlet, Vmax nokken,Klasen benzinebak,Regelin feul pump,Helix 6 puck,Regelin alu vliegwiel en UDP pulley, carbon interieur, nieuwe buitenverlichting rondom,race thermostaat,nieuwe motorteunen, gereviseerde bak met LSD,....
vermogen : wordt minimum 400pk
minpunten: lak (ziet er nog goed uit maar heeft plekken erin, moet je zelf maar oordelen als je het ziet),het is niet de oorspronkelijke kleur die op het gelijkvormigheids attest staat maar wel een oem speedsterkleur. Wagen is volledig door Regelin gespoten geweest (daar kom je dan achter als je de wagen al hebt

voorclam= gerepareerd geweest en de achterclam ook (had Terry opgemerkt)
De wagen is bij Lotus Wallonië afgesteld geweest qua wegligging (bushings en ophanging geplaats). Zij wisten mij te vertellen dat er een verschil van 1 % op geometrie vanachter zit. Volgens Regelin was dit normaal omdat geen enkele speedster 100 % is. Dus......geen idee hieromtrent. Wagen ligt goed op de baan en merk hier totaal niets van.
schade instaplijst (plastieke) bestuurderskant. Beide worden vervangen door nieuwe oem of carbon items (zelf te kiezen)
1 set oem NA velgen
1 set zwarte gepoederlakte RH velgen met Pzero Nero's erop. (nieuwe banden)
Hitman speedster : wordt verkocht MET de stage 3+ kit!: herwerkte,gebalanceerde ,verstevigde LSJ blok
:full Dbilas
: team dynamics 17/17 combo
:komt nog een carbon interieur in
: een van de beter speedsters in de omloop
minpunt=0
Waarom?????
Ik heb GEEN tijd om met 2 speedsters bezig te zijn. Het is GEEN financieel probleem! Dus biedingen= NO GO!
Ikzelf blijf ze beide verder 'tunen' en ze moeten niet weg maar mogen weg.
Geraakt er geen van beide verkocht, geen enkel probleem. Vind het alleen jammer want sinds ik de turbo terug heb heb ik nog geen aandacht meer kunnen schenken aan de Hitman speedster. Hij staat er wat eenzaam bij

Welke heb ik het liefste weg? GEEN VAN BEIDE!
Ze hebben beide een sentimentele waarde voor mij

Het heeft mij allemaal veel moeite gekost (en centen) en vele waterjes moeten doorstromen met m'n vrouw hieromtrent. Die vind dat ik zot ben.
Aangezien ik een motorrijder ben, gebruik ik de speedster maar zelden. Laat staan wat ik er met 2 ga doen.... Nu ben ik er ook maar mee aan het rijden voor het blok in te rijden. Want als het regent komen ze niet buiten.
Indien er serieuze interesse is, gaan we de wagen op mijn kosten laten keuren bij een garage naar keuze (een serieuze garage,geen prutsers. Ik heb dan ook niets te verbergen hieromtrent.
Wordt ook alleen maar verkocht hier op het forum en NERGENS anders!
Conclusie: wil je een kanon voor circuit,stoplichtsprinter = beest
wil je een mooie supercharger met veel bruikbaar vermogen = Hitman
prijs beest= 29000
Hitman= 27000
prijs is hoog maar zoals ik al zei, ze moeten niet weg.
Mensen die zich moeten onthouden ervan: testpiloten, om het cru te zeggen 'lege bankrekening' ik moet eerst dit verkopen om dat te kopen,geen wisseltoestanden,kortom geen zever rond mijn kop hieromtrent.
Zoals ik al voorgaand zei; beide speedsters worden nog steeds goed onderhouden en komen zeker niets tekort,en moeten niet weg
grtz