Dat is een mooie tijd. Onder de 4 seconden.the-duke schreef:Kwam ik toevallig tegen:
http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... 988&st=135
DBilas Stufe 2:
0-100 3,9
100-200 9,1
0-200 13,7
Zeer nette waarden, er moet nog wat meer in zitten Spider!
Gr,
The Duke
Driftbox meeting 2011
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1778
- Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
- Locatie: NH
Klopt, probleem bij de Turbo is dat je hem goed druk moet laten opbouwen en dan inderdaad de koppeling wat moet gooien. Maar dan slipt het teveel naar mijn smaak, het moet zeg maar niet bij de start (dus met grip vertrekken) en dan door het vermogen in de eerste versnelling iets slippen terwijl hij dus al rijdend is. Tot nu toe krijg ik steeds de goede waardes als ik al meteen begin met slippen wat dus betekend dat ik vermogen kwijtraak/verlies wat ik juist op de weg wil hebben met grip. Kan dus nog aan de bandjes liggen, ondanks dat ik daar goed de warmte in had gekregen naar mijn mening.Smiley schreef:Wat wielslip is juist aan te raden naar het schijnt. (ik kon het eerst ook niet geloven)aKra schreef:nog wat teveel geslip naar mijn mening
losgooien bij 3000 toeren.
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1778
- Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
- Locatie: NH
Nog even een filmpje snel geknipt uit een lang/groot filmpje. Niet persé de beste, wel de eerste die ik vond tussen een beetje bochtenwerk.
http://www.youtube.com/watch?v=Ion0IGa2cv8
http://www.youtube.com/watch?v=Ion0IGa2cv8