dealer speedster te koop met schade pas op!

Algemene zaken omtrent onze auto.
patrick.
Nieuw lid

dealer speedster te koop met schade pas op!

Bericht door patrick. »

Bij opel hartgerink in hengevelde ( Regio achterhoek ) staat een opel speedster te koop in de kleur zilver van ik meen 2001 of 2002. Ze vragen er krap 30.000 euro voor.... deze speedster heeft echter een giga klapper gemaakt! Ze hebben deze auto in eerste instantie ingezet als een demo.
Wanneer je bij deze opel dealer een verzekering afsloot kon je deze speedster voordelig of gratis voor een dag meenemen: ( gratis wil zeggen 1 dag gratis huren ) Bij 1 van de eerste de beste huurdagen dat iemand die speedster mocht meenemen heeft deze persoon die auto dus in de kreukels gereden...oeps. Hartgerink heeft hierna gelijk de aktie afgeblazen en heeft hierna de speedster weer opgelapt in hun eigen schadebedrijf. Nu staat de auto inmiddels alweer een tijdje te koop.
Op hun site staan verschillende foto's, waaronder een foto uit de tijd dat de auto schadevrij was met opdruk van het ass. kantoor en foto's die gemaakt zijn na de schadereparatie, dus zonder opdruk en reclame.
Wanneer je naar deze auto gaat kijken, kijk dan maar eens in de kofferruimte langs de bovenste naden....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een schadebak. Ik post dit bericht niet om deze dealer af te kraken, maar om een toekomstige aspirant koper te waarschuwen dat 30.000 euro voor dit krot 15.000 euro teveel is. Een gewaarschuwd mens telt tenslotte voor twee nietwaar? Op zijn site maakt hij hier ook geen melding van. Vrooeeeem en de groetjes.patrick :wink: PS Nog even op de site gekeken van opel hartgerink...daar staat hij op de foto met reclame opdruk...dit is dus een foto van voor de schade...hij staat nu zonder reclame in de showroom. Het ass.kantoor weet ook wel hoe het zit... 8)
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Nuttige tip Patrick!
En nu maar hopen dat toekomstige speedsterrijders dit berichtje nog even lezen voordat ze bij die speedster terecht komen... :wink:

Toch zit er al 1 aspirant speedsterkoper hier op het forum! Toch echt heel handig een forum als dit....

gr.
Maikel
Afbeelding
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Dat is de Speedster waar ik een proefrit in heb gemaakt. Er is toen door de verkoper verteld dat er inderdaad een "ongelukje" mee was gebeurd en dat er een nieuwe frontclam op was gekomen. Deze Speedster zou een lantaarnpaal geraakt hebben. Ik heb daar verder geen onderzoek naar gedaan omdat ik toch een nieuwe Speedster wilde hebben.

Zover ik weet is deze Speedster alleen gebruikt als demo-auto en directiewagen.

SteV6
S4 Avant
patrick.
Nieuw lid

schade

Bericht door patrick. »

Ik vraag me af wat voor een lantaarnpaal dat geweest mag zijn....toen ik in de showroom de motorklep achter open deed, zag ik gelijk dat de auto giga schade had gehad. Via via is mij later bevestigd dat de auto tegen total loss aanzat....lekker laten staan dus. groetjes vrrroooeeem. patrick :)
patrick.
Nieuw lid

Bericht door patrick. »

Vandaag op internet gezien dat die schade speedster ( hartgerink hengevelde ) 5000 euro in prijs is gezakt, die blauwe die te koop stond in apeldoorn is volgens mij verkocht.....ruud heb jij hem soms gekocht?
Groet patrick.
ruudje
Lid

Bericht door ruudje »

nee hoor ,ruud heeft nog niets gekocht.

groeten ruud
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door van dijk »

Hoi Ruud wil je een nieuwe kopen? Dan kan misschien mijn dealer je nog helpen (met een 2.2). en hij geeft hoge inruil prijzen :wink:

Martin van Dijk
ruudje
Lid

Bericht door ruudje »

Wie weet koop ik een nieuwe.
Ligt er natuurlijk aan wat ik bij moet leggen en welke kleur hij heeft.

groeten ruud
van dijk

Bericht door van dijk »

Dan kan je het best even bellen www.fred-janssen.nl in november kon die nog aan een grijze met rood leer en dak komen, en een blauwe met stof, en nog 1 maar ik weet niet meer welke kleur. hij zit in Huizen en ik ben tot nu toe dik tevreden.

martin
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

van dijk schreef:Dan kan je het best even bellen www.fred-janssen.nl in november kon die nog aan een grijze met rood leer en dak komen, en een blauwe met stof, en nog 1 maar ik weet niet meer welke kleur. hij zit in Huizen en ik ben tot nu toe dik tevreden.

martin
Hoef je niet te doen, dit was het antwoord:

Beste Marcel,

Wij kunnen helaas geen Speedster meer leveren.

Met vriendelijke groet
Martijn Eijpe
van dijk

Bericht door van dijk »

Ik had ook gelezen ergens op het forum, dat er een in Den-Bosch stond?

Martin van Dijk.
Dutch Boy
Actief lid
Contacteer:

Lathouwers

Bericht door Dutch Boy »

Martin,
Bij mijn laatste bezoek, enkele weken geleden, stond er in de showroom bij Lathouwers te Den Bosch nog een, voor zover ik weet nog-niet-gekentekende 'delphin grey' 2.2 (nb: die kleur valt mij 'in de zon' niet eens tegen).
Succes :!:
Marcel
Contacteer:

Re: Lathouwers

Bericht door Marcel »

Dutch Boy schreef:Martin,
Bij mijn laatste bezoek, enkele weken geleden, stond er in de showroom bij Lathouwers te Den Bosch nog een, voor zover ik weet nog-niet-gekentekende 'delphin grey' 2.2 (nb: die kleur valt mij 'in de zon' niet eens tegen).
Gebeld, ze hebben hem inderdaad nog staan, 0 km en kenteken 2004, en ze vragen er € 34.995,- voor, ik zei dus dat is meer dan de nieuwprijs en toen kwam hij met een verhaal full options ;)

ALs dat zo is zou echt allen moeten hebben, incl hardtop, niet gevraagd, vindt het ook teveel, voor ca € 10.000,- minder heb je er van 2004 met enkele duizenden kilometers, is snel verdiend lijkt mij :D
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Het is inderdaad een erg hoge prijs, maarja, hij heeft 0km erop staan en dan is het met de 2.2 een beetje een verhaal van wat de gek ervoor geeft...
Maar je hebt helemaal gelijk, een 2004 met een paar duizend km erop scheelt al snel 10000 euro, ik zou het wel weten :wink:

gr.
Maikel
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon

Re: Lathouwers

Bericht door jans »

Marcel schreef:
Dutch Boy schreef:Martin,
Gebeld, ze hebben hem inderdaad nog staan, 0 km en kenteken 2004, en ze vragen er € 34.995,- voor, ik zei dus dat is meer dan de nieuwprijs en toen kwam hij met een verhaal full options ;)

ALs dat zo is zou echt allen moeten hebben, incl hardtop, niet gevraagd, vindt het ook teveel, voor ca € 10.000,- minder heb je er van 2004 met enkele duizenden kilometers, is snel verdiend lijkt mij :D
Hi

Ze willen echt niet van deze speedster af, gezien de vraagprijs :!:

Voor 12000 euro minder staat er hier ook nog één.3000 km op de teller en bj 2002

jans
Plaats reactie