Zou alleen dat Speedster-plaatje weghalen, staat IMHO een beetje simpel
Opelembleem verwijderen
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
Volgens mij liggen er nog genoeg logo's her en der bij speedster rijders. Maar nieuw zullen ze (hopelijk) ook niet al te veel kosten.
Ik vind het veel mooier zonder de (veel te grote) logo's erop. Voorkant oogt wat agressiever en de achterkant is veel 'cleaner'. Bovendien geniet ik ervan als mensen niet direct zien wat voor auto het is, en ze gaan raden. De verbazing als je ze dan vertelt dat het een Opel is maakt het af.
Ik vind het veel mooier zonder de (veel te grote) logo's erop. Voorkant oogt wat agressiever en de achterkant is veel 'cleaner'. Bovendien geniet ik ervan als mensen niet direct zien wat voor auto het is, en ze gaan raden. De verbazing als je ze dan vertelt dat het een Opel is maakt het af.
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Precies12Esc schreef:Volgens mij liggen er nog genoeg logo's her en der bij speedster rijders. Maar nieuw zullen ze (hopelijk) ook niet al te veel kosten.
Op het moment dat je hem start hoor je het volgende: ,,Oh, ik hoor het al, gewoon een Zafira"
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Leg het eens op de weegschaal voordat je weer van die onnozele vragen stelt...Manta79 schreef:Ik ben zeker leip![]()
Ik heb net alle achterklep logo's besteld en de blitz wil ik ook weer op het gaas... zo orgineel mogelijk weer maken.
Ik snap niet zo goed waarom het er allemaal af moet ? Mag niemand zien dat het een Opel is ?
Je hebt helemaal gelijk, hou je auto origineel en gewoon laten zitten die logo's!Manta79 schreef:Ik ben zeker leip![]()
Ik heb net alle achterklep logo's besteld en de blitz wil ik ook weer op het gaas... zo orgineel mogelijk weer maken.
Ik snap niet zo goed waarom het er allemaal af moet ? Mag niemand zien dat het een Opel is ?
Dolfin Blue Opel Speedster 2.2 uit 2001 en Triumph TR6 uit 1969
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Tja.. De officiele documentatie is hier niet echt scheutig over 
http://www.speedsterclub.nl/bibliotheek ... eplace.pdf
Bye, Arno.
http://www.speedsterclub.nl/bibliotheek ... eplace.pdf
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..