PDA-Holder

Weetjes en tips voor onze auto.
Gebruikersavatar
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1525
Lid geworden op: 03 jan 2005 14:30
Locatie: Hoogerheide

Bericht door Pascal »

Lijkt me een strak plan, doen we wel een keertje in het voorjaar
Gebruikersavatar
Ramon
Nieuw lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:22
Locatie: Almere

Bericht door Ramon »

De holder is er ook te bevestigen met een zuignap 8)

Ik heb er een ipaq 1710 met TOMTOM in zitten en het zit prima. Ik wil alleen nog de voeding netjes aansluiten (zonder de sigarettenaansluiting).
Gebruikersavatar
Ride-aholic
Actief lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 15 jul 2005 13:19
Locatie: Oosterhout (NB)

Bericht door Ride-aholic »

Hi,

Ik wil een 2 USB-aansluitingen in m'n bolide bouwen, 1 om de GPS (of m'n GSM) te kunnen laden, en 1 om m'n PDA constant aan de stroom te hangen. Lokatie weet ik nog niet, maar ik denk dat het links onder het dashboard wordt.
Het was de bedoeling om de PDA aan zo'n aluframe (tussen dashboard en mideenconsole te monteren, was te bestellen als optie) te monteren, maar daar is blijkbaar moeilijk aan te komen.
Nu zit de PDA dus met een zuignap links in de hoek van de voorruit, niet in de weg, en vrij goed af te lezen (behalve bij laagstaande zon).
Wil zo min mogelijk kabeltroep door de auto hebben lopen. Bluetooth GPS zit meestal met een elastiekje aan de arm van de zuignap, maar omdat de auto van kunststof is, kun je die bijna overal mooi kwijt.
Je moet dan alleen even een voeding in elkaar knutselen van 5-5,3 Volt, en voldoende stroom kan leveren. Zeker omdat ik beiden tegelijk wil kunnen laden, moet dat rond de 2-3 A. zijn. Stroom is eventueel bij de radio weg te halen.

Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Pascal schreef:Lijkt me een strak plan, doen we wel een keertje in het voorjaar
Gelukkig hebben we geen jaartal genoemd :mrgreen:

Maar het aanbod/plan blijft in m'n achterhoofd opgeslagen.

SteV6
S4 Avant
Plaats reactie