speedyfan
ik ben zelf ook zeer te spreken over de verkregen 'Lambo' look. vanmiddag nog de auto gewassen nabij een middelbare school. komt er opeens een groep scholieren aan, en beginnen ze met hun mobieltjes foto's te maken!
nee, ik heb hem niet zo gekocht. ik heb de deurscharnieren elders laten monteren. kwaliteit is beter dan orginele scharnieren >>> piepen/kraken nu tenminste niet meer!
nee, ik heb hem niet zo gekocht. ik heb de deurscharnieren elders laten monteren. kwaliteit is beter dan orginele scharnieren >>> piepen/kraken nu tenminste niet meer!

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
piepen deuren
het scharnier van de buitenzijde tussen deur en spatscherm met lang penseel vet smeren op het vertikale stangetje en scharnier blok PIEP KRAAK WEG!!!!! dus niet van binnenuit maaaaar vanbuiten af.werkt perfekt .TIP_VAN JAN KOOI vr.gr.linne150
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Meer informatie over vleugeldeuren:
http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... =4203&st=0
@Speedyfan,
Veel plezier met je Speedster!
Edit: ik zag net dat je de Scherentüren daar ook vandaan hebt
SteV6
http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... =4203&st=0
@Speedyfan,
Veel plezier met je Speedster!
Edit: ik zag net dat je de Scherentüren daar ook vandaan hebt

SteV6
S4 Avant
parkeergarage?
Ziet er prima uit, Speedyfan
Kompliment
Maar wat ik me nu wel afvraag: hoe gaat dat nu in een parkeergarage
(Of duw je 'm dan naar binnen
)

Maar wat ik me nu wel afvraag: hoe gaat dat nu in een parkeergarage

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Re: parkeergarage?
Denk dat dat prima gaat, het totaal zal niet veel hoger komen dan je zelf lang bent.Dutch Boy schreef:Ziet er prima uit, SpeedyfanKompliment
![]()
Maar wat ik me nu wel afvraag: hoe gaat dat nu in een parkeergarage(Of duw je 'm dan naar binnen
![]()
)
niet zo groot
Ik ben niet zo groot
Maar met mijn Chevvie kan ik in parkeergarages beter niet aan de zijkanten achteruit parkeren want dan zit ik aan tegen luchtroosters e.d. (en die signaleert de parkeersensor niet maar in de VS is daar al een oplossing voor
)

Maar met mijn Chevvie kan ik in parkeergarages beter niet aan de zijkanten achteruit parkeren want dan zit ik aan tegen luchtroosters e.d. (en die signaleert de parkeersensor niet maar in de VS is daar al een oplossing voor