De orginele zijn we beste, ondertussen al een paar keer die aftermarket gebruikt en idd soms moet ik een aantal keer proberen telkens met een nieuwe ring om hem dicht te krijgen
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
niet meer leverbare pakking
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Re: niet meer leverbare pakking
30/08/14 meet and greet.
@Smiley
Gr,
The Duke
via Timmyboy55Weet je nog van wie je ze had Duke?
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
En Tim heeft ze volgens van Mat Jackson van het Uk forum geloof ik.
Kunnen we voorzichtig concluderen dat ze wel werken maar een gevoeligere montage hebben dan de oem's, en dat meerdere reserve setjes hebben handig is tijdens deze klus?
Omdat tune concepts Duitsland (Martin Arnet) ook veel doorschuift, weet iemand af dat dit ook die van Mat Jackson uit de UK zijn, of dat ze daar een ander type gebruiken?
En dan of iemand er ervaring mee heeft qua montage?
Kunnen we voorzichtig concluderen dat ze wel werken maar een gevoeligere montage hebben dan de oem's, en dat meerdere reserve setjes hebben handig is tijdens deze klus?
Omdat tune concepts Duitsland (Martin Arnet) ook veel doorschuift, weet iemand af dat dit ook die van Mat Jackson uit de UK zijn, of dat ze daar een ander type gebruiken?
En dan of iemand er ervaring mee heeft qua montage?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Over de sandwichringen kan ik niets zeggen, maar de O ring voor de dop van het oliefilterhuis lever ik al jaren zonder ook maar één klacht. Ik doe er altijd een montagehandleiding bij (behalve bij vaste klanten die regelmatig bestellen en inmiddels exact weten hoe je ze moet monteren) En ik heb ruim voldoende voorraad.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Waarom krijg ik nog steeds een handleiding dan
30/08/14 meet and greet.
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Aahhh... ja dat klopt Gertje, sorry Dat had ik bij jou gedaan om ze netjes in te pakken.!!
Ik zal het nooit meer doen
Ik zal het nooit meer doen
A je to!
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Het is geen vingerwijzen Gonzales, alleen kijken of we duidelijkheid kunnen krijgen, zodat mensen weten wat ze kunnen verwachten.
Aan het eind van de rit zijn de oem's op, en is het een kwestie van "as good as it get's" met die aftermarket dingen.
Die 2 eerdere ebay links waren helemaal erg, dus als alle wegen naar die van Mat Jackson leiden, dan is het wat het is als ze niet altijd in 1x goed gaan.
Nu met Brexit alle kosten omhoog zijn gegaan, is het handig om te weten of die van Tuneconcepts dezelfde zijn als van Mat, of dat ie toch een eigen batch heeft laten maken.
Iemand die het weet?
Aan het eind van de rit zijn de oem's op, en is het een kwestie van "as good as it get's" met die aftermarket dingen.
Die 2 eerdere ebay links waren helemaal erg, dus als alle wegen naar die van Mat Jackson leiden, dan is het wat het is als ze niet altijd in 1x goed gaan.
Nu met Brexit alle kosten omhoog zijn gegaan, is het handig om te weten of die van Tuneconcepts dezelfde zijn als van Mat, of dat ie toch een eigen batch heeft laten maken.
Iemand die het weet?
Het leven is geen sprookje.