Speedster staat weg te kwijnen
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: Speedster staat weg te kwijnen
Ik zou het strippen bijna zonde vinden! Ze heeft veel liefde en voornamelijk tijd nodig.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Je kunt de speedster ook aanmelden bij de politie als geparkeerd op de openbare weg zonder kenteken.
Als de eigenaar dan niks doet staat hij binnen een paar maanden via de domeinen te koop.
Als de eigenaar dan niks doet staat hij binnen een paar maanden via de domeinen te koop.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
vandaag was ik er weer, en hij er stond er nog, letterlijk vastgeroest. Waarom kom ik er vaak? Het is bij een meer en het is een mooie omgeving. Was met mijn zoontje aan het cruisen
vliegen is ook leuk
Jawel, de speedster staat er nóg steeds op dezelfde plek. De het glasvezel is nu ook zwaar aangestast en de remmen zijn mooi vastgeroest. Een wonder dat er nog lucht in de banden zit. Ik zal asap wat up to date foto's plaatsen.Ik zie trouwens dat ik de eerste melding over deze speedster in juni 2009 schreef. Toen zag hij er al erbarmelijk uit. M.a.w. toen stond hij dus al geruime tijd stil, precies 9 jaar geleden... Tel daar gerust een paar jaar bij. Hoogstens geschikt voor onderdelen nu...
vliegen is ook leuk
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Heb een 2 tal jaar met iemand gepraat die deze speedster wist staan, de man was toen op zoek naar een speedster (heel goedkoop) en was via via bij deze terecht gekomen (grijze Speedster aan een meer in Duitsland die al vele jaren daar stilstaat, was zijn omschrijving toen) Hij ging de week nadien kijken naar deze speedster. Heb hem mijn mail gegeven maar nooit niets meer van gehoord.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
30/08/14 meet and greet.
zal wel van een crimineel zijn die een paar jaartjes in de bak moet zitten.
vandaag weer gewandeld bij het meer en uiteraard stond hij nog steeds gebeiteld op dezelfde plek.
Het mos groeit nu overal op de body, vooral uit de diverse naden. De glasvezel body vertoond steeds meer en meer bubbels en op verschillende plekken zijn die bubbels al open gebarsten als rijpe puisten. Al kreeg je de auto gratis, dan is hij op het eind duurder dan een goede gebruikte want een complete restauratie is de moeite al niet meer waard.
Het mos groeit nu overal op de body, vooral uit de diverse naden. De glasvezel body vertoond steeds meer en meer bubbels en op verschillende plekken zijn die bubbels al open gebarsten als rijpe puisten. Al kreeg je de auto gratis, dan is hij op het eind duurder dan een goede gebruikte want een complete restauratie is de moeite al niet meer waard.
vliegen is ook leuk
Echt zonde, ook al zo lang...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Smiley
Het is nu bijna 10 jaar.
Wip even langs het lokale politiebureau om het te melden.
Dan komen die onderdelen met een beetje geluk ten minste nog op de markt.
Wip even langs het lokale politiebureau om het te melden.
Dan komen die onderdelen met een beetje geluk ten minste nog op de markt.
Deze staat nu te koop bij eBay Kleinanzeigen.
- Smiley
Is alweer weg.
3500 was ook wel een erg scherpe prijs
3500 was ook wel een erg scherpe prijs
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Al zou je deze auto niet meer opknappen, voor zo'n bedrag is alleen al het chassis als 'donor' voor een gecrashde auto een prima prijs.
NIet vreemd dat hij maar kort te koop stond.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
- Smiley
Van 3500 naar 35.000
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 9-216-1958
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 9-216-1958
En nog verkocht ook!
(zou zomaar voor minder weggegaan kunnen zijn natuurlijk, maar toch...)
(zou zomaar voor minder weggegaan kunnen zijn natuurlijk, maar toch...)