Leuk idee ??? hoor het graag !
-
- Actief lid
Leuk idee ??? hoor het graag !
Hoi iedereen
Is het wellicht een idee om (op korte termijn) op een zondag met z'n allen iig met de Zaankanters samen te komen en dan ff een leuk ritje te doen met ergens (Bergen?) een koppie koffie broodje enz.
hoor het wel.........
groeten
Geoffrey
zaandam
Is het wellicht een idee om (op korte termijn) op een zondag met z'n allen iig met de Zaankanters samen te komen en dan ff een leuk ritje te doen met ergens (Bergen?) een koppie koffie broodje enz.
hoor het wel.........
groeten
Geoffrey
zaandam
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dat lijkt mij wel een leuk idee
Op het forum zijn we erg actief, maar met eigen toertochtjes rijden (totaal) niet... Of het wordt via pb afgesproken? De meetings zijn ook niet echt massaal heb ik het idee.
Als je natuurlijk niets organiseert gebeurd er ook weinig
Zaandam is ook lekker in de buurt en op zondag kan ik regelmatig! Lijkt mij wel een leuk idee dus.

Als je natuurlijk niets organiseert gebeurd er ook weinig

Zaandam is ook lekker in de buurt en op zondag kan ik regelmatig! Lijkt mij wel een leuk idee dus.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dennizz schreef:Dat lijkt mij wel een leuk ideeOp het forum zijn we erg actief, maar met eigen toertochtjes rijden (totaal) niet... Of het wordt via pb afgesproken? De meetings zijn ook niet echt massaal heb ik het idee.
Als je natuurlijk niets organiseert gebeurd er ook weinig![]()
Ja,met het vertrek van de evenementen man (Martin v.Dijk)Je weet wel,die kleine met die grote bek(en hart)is het eigen tochtjes organiseren wel tot een minimum beperkt

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Wat een stierenpoep Wilbert. Weet niet hoeveel toertochtjes ik al gehad heb, maar ze zijn ook dit jaar niet meer op 1 hand te tellen. Reken op 500-1000 km per rit en 1 dag. Op Koninginnedag ook weer. De enige Speedsterbikkel was onze huismod! Jij had het denk te druk met staren naar Maxima op Nederland 1, 2 of 3...
Toerritjes in Nederland zijn helaas niet m'n ding. Meer dan 1 week van tevoren plannen overigens ook niet. Dat is zo burgervaderlijk...
Toerritjes in Nederland zijn helaas niet m'n ding. Meer dan 1 week van tevoren plannen overigens ook niet. Dat is zo burgervaderlijk...

-
- Actief lid
Prima initiatief: regionale bijeenkomsten! Laat de piskijkers maar zijken. Gewoon doorgaan (vrij naar Barry Stevens) en veel plezier gewenst!
Regionaal=amicaal.
Groeten,
Nico
Zijken is trouwens zeiken (spelfreak).
Regionaal=amicaal.
Groeten,
Nico
Zijken is trouwens zeiken (spelfreak).
Laatst gewijzigd door ohjeetje.. op 15 mei 2009 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI
-
- Actief lid
dat is ook een heel leuk idee hermanHerman schreef:Pinksterweekeinde, zondag 31e.
Waarom niet regionaal verzamelen en dan als tourrit naar Soest?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en de lunch daar is echt prima!
Of kom hier langs, mooie kustwegen, koffie met Zeeuwsche bolus en voor de liefhebber(s) wegen we de auto en/of gebruik van de Driftbox voor een 0-160 meting

zeeland kun je heel leuk rijden rij vaak met lekker weer even richting renesse leuk rijden daar hoor
-
- Actief lid
ok...... voor en tegenstanders dus......
ik neem dan toch maar het initiatief bij deze.
Zondag 31 mei
Verzamelen om 11:00 uur bij de Mc Donalds in Zaandam (bij de rotonde)
even een leuke rit richtig bergen / schoorl / den helder daarna even lekker eten ergens
een ieder die mee wilt stuur mij even een PB dan weten we hoe of wat.
Groeten
ik neem dan toch maar het initiatief bij deze.
Zondag 31 mei
Verzamelen om 11:00 uur bij de Mc Donalds in Zaandam (bij de rotonde)
even een leuke rit richtig bergen / schoorl / den helder daarna even lekker eten ergens
een ieder die mee wilt stuur mij even een PB dan weten we hoe of wat.
Groeten
-
- Actief lid