opel speedster verzekeringen
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik ben van het jaar zelf werkzaam geweest als pensioenverkoper (bijbaantje). In de financiële wereld is echt enorm veel geld te verdienen (net net als apotheker zijn)Van mij was geen geintje. Heb de vraag in november gesteld bij het opwaarderen na taxatie.
Zouden tussenpersonen niet juist meer aan je verdienen bij het afsluiten van een nieuwe polis elders?
Zo`n tussen persoon heeft keuze uit meerdere organisatie en iedere organisatie geeft zijn commissie en/of "snoepreisjes/andere voordelen" De tussenpersoon kan jouw dus adviseren a. de polis die hem het meeste oplevert en b. die werkelijke het beste is.
Daarbij krijgt de tussenpersoon een afsluit vergoeding en een doorlopende vergoeding hoe lang de klant bij die verzekeraar blijft.
Waarom niet alleen een afsluitvergoeding? Dan is het alleen maar verkopen en achteraf geen klantbegeleiding. Dat levert geen nette toestanden op....
Daarom is de afsluit vergoeding omlaag gegaan en wat uitgesmeerd over de jaren. Nu is het zaak dat de tussenpersoon zijn klanten behoud/tevreden stelt na het tekenen van de polis (en terecht voor de consument)
Sluit de tussen persoon dus een nieuwe polis af, vervalt zijn polis bij de andere maatschappij en gaat de nieuwe in. Veelal worden ze daar ook niet wijzer van!
Dat lees ik juist precies niet in de bron bij autoverzekeringen.Rikster schreef:Inderdaad, de tussenpersoon verdient nu alleen bij afsluiten van een nieuwe polis... KLIK
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Net mijn verzekering omgezet naar een Fortis ASR verzekering met circuitdekking en verzekeringswaarde op basis van taxatie.
Ik ben nog goedkoper uit dan bij Centraal beheer (met 30% personeelskorting).
480 euro inclusief all-risk bescherming, Koopje!
Als Quartz bij de schadeafhandeling net zo'n goede service heeft als bij het afsluiten van een nieuwe verzekering
Ik ben nog goedkoper uit dan bij Centraal beheer (met 30% personeelskorting).
480 euro inclusief all-risk bescherming, Koopje!
Als Quartz bij de schadeafhandeling net zo'n goede service heeft als bij het afsluiten van een nieuwe verzekering

stefan schreef:hoi
wij betalen hier verdomd 1180 eur per jaar voor een kleine omnium![]()
(glasbreuk en diefstal) inbegrepen![]()
is dat niet een heel klein beetje overdreven![]()
grt stefan & monia
Is toch wel veel hoor,ik betaal hetzelde bedrag ongeveer voor een volledige omnium zonder vrijstelling.
Moet er wel bijzeggen dat ik op bm -2 sta.
groetjes patje
Laatst gewijzigd door patje op 11 feb 2009 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn huidige verzekering loopt 1 mei of, goede timing duspiet schreef:Dat is mooi als ze niet moeilijk doen over het alarm.
@Co'tje Deden ze bij centraal beheer nog moeilijk? Of moest je wachten cq heb je gewacht tot het einde van de looptijd?

Als mijn auto klaar is in ieder geval een taxatie regelen. Is hij gelijk voor een goed bedrag verzekerd.
- Rene Turbo
- Lid
Zit er ook sterk over te denken om over te stappen naar ASR verzekeringen (zit nu bij Centraal Beheer) ivm uitgebreidere circuitdekkingsmogelijkheden. Zeker na positief bericht van Co'je.
Kan iemand aangeven hoe ik die tussenpersoon Quartz kan vinden ? Heb al n tijdje zitten googelen, maar zonder resulaat.
Thanks,
René
Kan iemand aangeven hoe ik die tussenpersoon Quartz kan vinden ? Heb al n tijdje zitten googelen, maar zonder resulaat.
Thanks,
René
--- #4980 / 250 PK / 365 Nm ---
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
QUARZ Financial Partners
Carel Jan van Loon
careljan@quarz.nl
Zandstraat 71
6658 CN Beneden Leeuwen
Postbus 46
6658 ZG Beneden Leeuwen