@Rik, foto 1 lijkt wel een standaard vering foto

ps: hebbie meer foto`s

Dennis, geloof me, als je een standaard speedster daar met die snelheid op de foto gezien had, had je iets HEEL anders gezien....Dennizz schreef:Mooi verhaal van de olieIk weet nog steeds niet wat ik nu moet gebruiken
![]()
@Rik, foto 1 lijkt wel een standaard vering fotoDe slag van een nitron is toch veel minder dan standaard? Dan zit die hier wel zo`n beetje op het einde? Die man kan natuurlijk ook super zwaar zijn
![]()
ps: hebbie meer foto`s
Kwam net hier (op Autogespot) nog een fraaie foto tegen...Dennizz schreef:ps: hebbie meer foto`s
Inderdaad Rik een zeer brutte fotoRikster schreef:Kwam net hier (op Autogespot) nog een fraaie foto tegen...Dennizz schreef:ps: hebbie meer foto`s
Erg mooie actiefoto!Rikster schreef:Kwam net hier (op Autogespot) nog een fraaie foto tegen...
Waarschijnlijk ben je me dan tegen gekomen op momenten dat ik rustiger reed dan wat ik met "normaal" gebruik bedoelde... Met het verkeer mee rijdend blijft mijn olie zo'n 100ºC.YvoTuk schreef:Rikster, als de olie in jouw auto aan de 110 graden komt op de snelweg met het tempo waamee ik je twee keer tegenkwam (no offence) moet je echt serieus aan de koelers.
Ik krijg de olie in zo'n tempo niet boven de 85/90 graden.