Let ook even op de grill zonder sleepoog. (ie; hoe krijg je het ding in godsnaam op de flatbed?)
En ook de single pod brembo klauwen aan de voorkant (is dat niet gevaarlijk?)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
De schade lijkt me van een botsing met een vrachtwagen. (Onder de bumper geschoven.)
Als de crashbox intact is hoeft er niet veel mis mee te zijn; er vanuit gaande dat er een nieuwe clam op zit. De grille is een kwestie van een gaatje knippen in het gaas voor het sleepoog (als het balkje met het schroefgat er nog zit tenminste ).
Wat ik wel raar vind zijn die remmen. Niet dat ik me zorgen maak over de remkracht (mijn Seat stond vanaf 100 km/u in 36 meter stil met dit soort klauwen), maar omdat er klauwen gemonteerd zijn die doorgaans als minder goed gezien worden, vraag ik me wel af wat er dan mis was met de originele.
Closueup foto van wiel en klauw op marktplaats site is gewoon van het achterwiel?
Zie het 'spatrandje' aan de linkerkant en net het randje van de 'turbo happer' aan de rechterkant van de foto.
Schade ziet er niet al te ernstig uit. Veel polyester ja (aka. nieuwe clam), maar de schade zit niet echt richting de echte pijnpunten als de wielophanging en zo.
Ik ben 2 maanden geleden eens wezen kijken toen hij voor amper € 13.000 te koop stond. Ik trof een buitenlandse familie aan en het hele verhaaltje rammelde aan vele kanten. Hij is uiterst slecht gerepareerd gezien het direct zichtbaar is, lampen teveel uitstaken en het gewoon zelfs nog ziet waar ze de tape hebben geplakt voor het spuitwerk. Ik heb er niet in gereden omdat het te duidelijk was dat dit niet eens die € 13.000 waard was die ze vroegen.
Smiley schreef:Op hun website staat een complete fotoreportage in hoog
Aha! Interessant...
Ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben. Meeste van deze klauwen hebben (net als de achter remmen) een zijdelingse montage en de originele hebben en radiale montage en da's niet uitwisselbaar.
Er zal dus op de bestaande uprights iets moeten zijn gefabriceerd om de bestaande klauw-montage te veranderen.
Of... Er is met crea-bea las- en knutselwerk een fusee/upright van een Astra of Vectra aan de voorkant op de draagarmen gefrommeld..
Geen idee waarom je dit in de eerste plaats zou doen, maar goed...