Gisteren (20 Juli) was het zover........de prachtige Turbo werd de mijne

Zoals afgesproken kwamen we tegen 1300 uur in Oosterhout aan.....ik zag hem zo snel niet staan

Na twee heerlijke bakken koffie, het uitwisselen van alle papieren en de mededeling dta ik nog een mazzeltje had omdat ze de rode softtop waren vergeten te rekenen

Nog één blik op de rode, want wat is die mooi

Wat valt mij op
Hij rijd echt lekkerder, het lijkt alsof de gehele auto wat rustiger rijd, minder geluid in de auto en ook minder geluid van het onderstel.
Hij reageerd iets minder op stuurbewegingen maar de andere had dan ook 18 inch eronder met platte bandjes, voordeel is dat hij wat rustiger is op de snelweg.
De motor wat een genot, hij gaat echt vreselijk ervandoor, en als je doortrekt maakt hij een lekker geluid, ook dat hij gelijk vanaf lage toeren gaat is wel lekker, vooral na de 2.2 die toch toeren nodig had om te gaan.
De stoelen zitten lekkerder, het leer maakt ze net iets comfortabeler als stoffen bekleding.
Kortom blij dat ik het gedaan heb, zelfs mijn vrouw vindt hem beter rijden, diegene die eerst geen verschil zag

De folie op de neus zit er netjes op, ik ben benieuwd hoe lang dat mooit blijft.
Kortom.........Marcel gaat zo eerst weer even toeren en een paar mooie zonnige foto´s maken, gisteren was het even wat minder zonnig overdag, in de avond kwam de zon pas

Als ik z eheb plaats ik wat meer mooie foto´s.