Dennizz schreef:Dus jij kan de diffuser niet omhoog/omlaag bewegen als je hem beetpakt van achteren?
Mijn diffuser lijkt nu net zo ver uit te steken als anderen, anders had nog 2 cm verder geweest...
Dennis, dat kan toch niet waar zijn dat ie beweegt, met alle boutjes vast zit het muurvast, heb je de twee dikke inbusbouten er wel inzitten ? De bouten waar je ook een sleepoog onder vast kan zetten.... dan kan ie eigenlijk al geen kant meer op.
Dennizz schreef:Dus jij kan de diffuser niet omhoog/omlaag bewegen als je hem beetpakt van achteren?
Mijn diffuser lijkt nu net zo ver uit te steken als anderen, anders had nog 2 cm verder geweest...
Dennis, dat kan toch niet waar zijn dat ie beweegt, met alle boutjes vast zit het muurvast, heb je de twee dikke inbusbouten er wel inzitten ? De bouten waar je ook een sleepoog onder vast kan zetten.... dan kan ie eigenlijk al geen kant meer op.
Profiel zit erop en die 2 dikke imbus bouten ook. Alle bouten zitten vast.
Diffuser zit natuurlijk wel muurvast aan de bodemplaat/achterclam/frame maar ik kan de diffuser wel bewegen zonder ik de hele auto uit z'n veren trek. Misschien even nieuwe grotere ringen onder de imbus bout plaatsen...
Ik heb alleen maar kleine ringetjes gebruikt, niet die erbij waren geleverd. Natuurlijk beweegt het uiteinde wat als ik aan het uiteinde trek. Het materiaal is van zijn eigen lichtjes buigbaar. Maar de bevestiging zit muurvast zonder speling.
De mijne heb ik vorige week met hulp van MartinB geplaatst. Gisteren zwarte kunststofbusjes van 15 mm hoog tussen geplaatst zodat de warmte van de motor ook nog beter weg kan. Gemonteerd met M5x40 RVS boutjes. Ben er blij mee
Bijlagen
IMG_3454 [640x480].JPG (59.69 KiB) 3782 keer bekeken
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
dat dacht ik ook te doen een extra alu lat tussen het hitteschild en de clam te steken en nog een extra spatie houder in plaats van de plastike rondjes die er bij geleverd zijn.
heb ik zeker wel intresse in. zijn er nog die er eentje willen bestellen? kunnen we verzendkosten delen en kan iemand anders in mijn plaats mailen met de engelsen, want mijn engels beperkt zicht tot sh*t, b*tch en f*ck