ik loop al een tijdje te piekeren of ik de mijne in verde ithaca laat spuiten ergens dit jaar. en nu ik een reebok op mn neus gevangen heb lijkt dit me een prima kans.
Omdat plaatjes meer zeggen even wat gespeeld met photoshop:
maar tis echt lastig om de kleur goed te krijgen denk ik, veel groen is lelijk, en sommige zijn mooi. De lambo kleur Verde ithaca is wel mooi.
De tint mag van mij ietsje anders, maar de kleur goed krijgen op het scherm is inderdaad erg moeilijk...
De raamband moet natuurlijk gewoon zwart, dat staat bij felle kleuren gewoon het mooiste
De tint mag van mij ietsje anders, maar de kleur goed krijgen op het scherm is inderdaad erg moeilijk...
De raamband moet natuurlijk gewoon zwart, dat staat bij felle kleuren gewoon het mooiste
Moeten wel zwarte team dynamics onder vindt ik, en idd her en der mat zwarte details (spiegeltjes?)
Aha, eindelijk iemand die 'Flip de kikker'-groen aandurft!
Zonder op de zaken vooruit te lopen, ben ik toch wel benieuwd naar het eindresultaat. Tis natuurlijk wel gedufd...
Blijft het balkje met het logo in de gril, of wordt die gestript?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Rallye schreef:Aha, eindelijk iemand die 'Flip de kikker'-groen aandurft!
Zonder op de zaken vooruit te lopen, ben ik toch wel benieuwd naar het eindresultaat. Tis natuurlijk wel gedufd...
Blijft het balkje met het logo in de gril, of wordt die gestript?
Stiekem is dat niet mijn auto, en heb ik een vx220.
Ik denk dat het balkje eruit mag, de grote zwarte gril vindt ik toch wat toffer staan dan de v.
jan schreef:Stiekem is dat niet mijn auto, en heb ik een vx220.
Ik denk dat het balkje eruit mag, de grote zwarte gril vindt ik toch wat toffer staan dan de v.
Omdat je al eerder aangaf dat je contrasterende vlakken zoekt, denk ik dat dat wel het mooist overkomt.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Dat kleurtje staat ook bovenaan mijn lijstje als mijn Speedy gespoten moet worden Alleen een paar tinten feller. De groentint van de markeer stiften die je hebt in oranje/geel/rose/groen
Of de basis kleur wordt wit en dan met vlakken/stukken van dit groen.
Mijn mening is ook zeker doen! Ik hou wel van felle kleurtjes maar dat is erg persoonlijk!
Mijn Mountainbike is ook fel metallic groen en die groen zou ik dan ook voor de auto kiezen. Foto-tje is niet geheel duidelijk...
Blij dat ik je auto zondag nog even zonder schade heb gezien.......
Moet zeggen dat ik na 500 kilometer voor, naast en achter je te hebben gereden je grijze kleur wel een beetje zat was
Wat mij betreft 100 punten als je hem groen laat spuiten!!!! Geweldige kleur..... en dan inderdaad de zwarte team dynamics eronder.
Co'tje schreef:Blij dat ik je auto zondag nog even zonder schade heb gezien.......
Moet zeggen dat ik na 500 kilometer voor, naast en achter je te hebben gereden je grijze kleur wel een beetje zat was
Wat mij betreft 100 punten als je hem groen laat spuiten!!!! Geweldige kleur..... en dan inderdaad de zwarte team dynamics eronder.
Yeah, rondjes doen in de ardennen was te gek volgend jaar weer, al moeten we dan misschien voor de motoren rijden ipv er achter, dat schoot nie op
maargoed, 23ste naar lotus amsterdam voor schade taxatie en hopelijk de reparatie daarna. Moet ik in de tussentijd maar weer met de aygo op pad .