Belgische keuring
Re: Belgische keuring
Speedste afgekeurd voor standaard Eibach ophanging !
Aan mij om aan een attest te geraken en weer langs de kassa te passeren.
De goedgezinde Keurmeester wist mij ook te vertellen indien niet standaard is dat de auto een geometrie moet krijgen.
Dit wordt toch erg in Belgie!
Zit dat dan niet in hun systeem?
Waar kan ik een attest verkrijgen ?
Aan mij om aan een attest te geraken en weer langs de kassa te passeren.
De goedgezinde Keurmeester wist mij ook te vertellen indien niet standaard is dat de auto een geometrie moet krijgen.
Dit wordt toch erg in Belgie!
Zit dat dan niet in hun systeem?
Waar kan ik een attest verkrijgen ?
Yep.
En in clubchat staat ook topic van Gertje over keuring, met op p3 de bewuste attesten.
En in clubchat staat ook topic van Gertje over keuring, met op p3 de bewuste attesten.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Die attesten worden toch per speedster uitgedeeld? (ie niet uiwisselbaar)
Lekker zo met 347 verkochte speedsters. Dat zijn veel attesten zo.
Lekker zo met 347 verkochte speedsters. Dat zijn veel attesten zo.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Ik ben in contact met opel
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- robertsabee
- Actief lid
Wat een drama bij jullie Belgen zeg. Doet me een beetje denken aan onze APK-in-den-beginne.
Nu is die een fluitje van een cent voor de Speedster: "mooi afgewerkt met die bodemplaat zo, ik kan niets controleren. Zijn we gauw klaar. Hoe hard gaat ie?"
Nu is die een fluitje van een cent voor de Speedster: "mooi afgewerkt met die bodemplaat zo, ik kan niets controleren. Zijn we gauw klaar. Hoe hard gaat ie?"
Rechtstreeks naar Mulders vragen want bij Opel kennen ze er ook geen ballen vanalain schreef:Ik ben in contact met opel
captain slow
Gewoon naar een station gaan wat ik al honderdenduizende keren heb aangehaald op dit forum No problemosrobertsabee schreef:Wat een drama bij jullie Belgen zeg. Doet me een beetje denken aan onze APK-in-den-beginne.
captain slow
Belgische keuring
Al 10 jaar geen probleem in Deurne nu doen ze moeilijk !
Zijn de Bilstein dempers nog te krijgen nieuw ? Verschil in mijne zijn buiten tolerantie .
Ik heb ook een mail naar Eddy gestuurd , telefonisch kan ik hem niet bereiken precies?
Zijn de Bilstein dempers nog te krijgen nieuw ? Verschil in mijne zijn buiten tolerantie .
Ik heb ook een mail naar Eddy gestuurd , telefonisch kan ik hem niet bereiken precies?
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Die Mulders weet het ook nie, heb hem toen in een Opel garage moeten laten vergelijken of hij idd wel standaard wastibby schreef:Rechtstreeks naar Mulders vragen want bij Opel kennen ze er ook geen ballen vanalain schreef:Ik ben in contact met opel
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
30/08/14 meet and greet.
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Hebben ze je auto op een demper testbank gezet dan dat ze "buiten tolerantie" zijn? (ik neem aan te groot verschil tussen L & R.)alain schreef:Al 10 jaar geen probleem in Deurne nu doen ze moeilijk !
Dat gaat wel ver daar bij onze buren...
nieuwe Speedsterdempers zal moeilijk worden, maar zou gewoon een setje goede gebruikte Lotus Exige exemplaren scoren. (Volgens mij staat de Turbo-VXR sowiezo al op de Lotus versie Bilsteins. Lotus Blsteins zijn o.a vervangend te koop bij EliseParts UK.)
Jawadde.....gertje schreef:Die Mulders weet het ook nie, heb hem toen in een Opel garage moeten laten vergelijken of hij idd wel standaard wastibby schreef:Rechtstreeks naar Mulders vragen want bij Opel kennen ze er ook geen ballen vanalain schreef:Ik ben in contact met opel
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
captain slow
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Bilstein doet ook refurben dacht ik.
Misschien dat een setje lenen voor de keuring makkelijk is, gezien je de andere 364 dagen met nitrons rondrijdt.
Misschien dat een setje lenen voor de keuring makkelijk is, gezien je de andere 364 dagen met nitrons rondrijdt.
Het leven is geen sprookje.
Attest Eibach veren gekregen via Mr. mulders !
Auto gekeurd ! Yessssss!
Auto was vorige keer ook afgekeurd voor CO terwijl er een nieuwe sportcatalysator onder zat.
Ik helemaal naar Duitsland gereden naar Klasen om originele Cat eronder te lassen.
Zegt de keurmeester vandaag niet op lijn 4 aanschuiven want daar is de CO meter foutief!
Auto gekeurd ! Yessssss!
Auto was vorige keer ook afgekeurd voor CO terwijl er een nieuwe sportcatalysator onder zat.
Ik helemaal naar Duitsland gereden naar Klasen om originele Cat eronder te lassen.
Zegt de keurmeester vandaag niet op lijn 4 aanschuiven want daar is de CO meter foutief!
Hoera voor Belgie!!!!alain schreef:Attest Eibach veren gekregen via Mr. mulders !
Auto gekeurd ! Yessssss!
captain slow