NL zwarte 2.2 met Nitrons, ATS-DTC, Xenon, Navi
NL zwarte 2.2 met Nitrons, ATS-DTC, Xenon, Navi
Omdat de maxi-cosi niet in de kofferbak mag, te koop:
Zwarte speedster 2004-11, 25.000 km.
Schadevrij en heeft nooit schade gehad (garage gestald)
Extra’s:
Jewel pakket (aluminium interieur)
Nitron veren/dempers
ATS-DTC velgen
Toyo Proxes T1-R banden (205/45R17 + 245/40R17, z.g.a.n.)
Xenon dimlicht (+ wit stadslicht)
Sony inbouw navigatie met aparte computer (met europa DVD)
(1 DIN kleurenscherm, TMC ontvangst, MP3 compatibel, afstandbediening)
Stuurhuis verhoogd
Short-Shifter (verkorte schakelweg)
Turbo front flaps
Dikkere deurvangers
Volledige gedebadged (speedster badge stuurwiel)
Gemodificeerd luchtfilterhuis
Vaste prijs 25000 euro.
Bij verkoop worden de verwijderde originele delen meegeleverd, dus ook set originele veren + 4 originele velgen met banden.
Reacties: Hogen_Esch@Hotmail.com
Zwarte speedster 2004-11, 25.000 km.
Schadevrij en heeft nooit schade gehad (garage gestald)
Extra’s:
Jewel pakket (aluminium interieur)
Nitron veren/dempers
ATS-DTC velgen
Toyo Proxes T1-R banden (205/45R17 + 245/40R17, z.g.a.n.)
Xenon dimlicht (+ wit stadslicht)
Sony inbouw navigatie met aparte computer (met europa DVD)
(1 DIN kleurenscherm, TMC ontvangst, MP3 compatibel, afstandbediening)
Stuurhuis verhoogd
Short-Shifter (verkorte schakelweg)
Turbo front flaps
Dikkere deurvangers
Volledige gedebadged (speedster badge stuurwiel)
Gemodificeerd luchtfilterhuis
Vaste prijs 25000 euro.
Bij verkoop worden de verwijderde originele delen meegeleverd, dus ook set originele veren + 4 originele velgen met banden.
Reacties: Hogen_Esch@Hotmail.com
- Bijlagen
-
- CDX-NC9950-001.jpg (26.97 KiB) 6614 keer bekeken
-
- Speedster.jpg (42.71 KiB) 6609 keer bekeken
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Als het Andre R. is, dan kennen we 'm al van het forum hier
Die was namelijk al een tijdje op zoek naar een goede zwarte
Speedster en heeft een tijdje geleden al eens in mijn Speedster
gereden.
Ik neem aan dat hij zich nog wel even meld of hij het wel of niet is.
Groeten,
Paul.

Die was namelijk al een tijdje op zoek naar een goede zwarte
Speedster en heeft een tijdje geleden al eens in mijn Speedster
gereden.
Ik neem aan dat hij zich nog wel even meld of hij het wel of niet is.
Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- Ride-aholic
- Actief lid
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
Beetje tussen de buien door zien te rijden, want alleen maar tunnels gaat op den duur wel vervelen....

(bron WeerOnline)
Greetingz, Peter
Beetje tussen de buien door zien te rijden, want alleen maar tunnels gaat op den duur wel vervelen....

(bron WeerOnline)
Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
Jongens, hartelijk dank voor een hartverwarmend welkom.
Idd. Paul, ik ben het. Eindelijk heb ik gevonden wat ik zocht!
Sorry Harmen, ik heb idd. In de regen rond gereden vandaag. Tegen de schemer ben ik pas binnen komen rollen en hebben ze de grijns operatief van m’n bek moeten verwijderen! Maar nee, zonder dollen. Echt een fun bak!
Tering, ik had ook echt niet verwacht dat je zoveel aandacht zou trekken met zo’n ding! Die leuke dame achter het loket bij het benzinetankstation vroeg glimlachend of “dat” nou zo’n Opel is. “Ja”, zei ik. “En, rijdt ie lekker?” vroeg ze weer glimlachend. “Voor geen meter” zei ik. “Maar hij rijdt wel erg leuk!”
Nee, want echt heel lekker kan ik het niet noemen. Ook na finetuning zitten die stoelen nog steeds voor geen meter. Of de jongens bij Opel/Lotus hebben geen rekening gehouden met mij toen ze het ding ontwierpen, of de grote denker hoog boven ons heeft geen rekening gehouden met de jongens van Opel/Lotus toen hij mij ontwierp.
De Nitrons doen ook hun uiterste best om elke plooi in de weg met uiterste precisie aan je ruggegraat door te geven. De smalle blik op het asfalt door het kleine Speedstervensterje heeft volgens mij nog een beperkter blikveld als de nobele ridders in de middeleeuwen al hadden door het kijkspleetje in hun helm van hun harnas. Als je voor het verkeerslicht staat moet je zowat je kin op het dashboard leggen om het uiteindelijk groen te zien worden.
Maar wat heb ik genoten! De ATS-DTC icm. de Toyo’s geven een perfecte grip. En het is echt leuk rijden. Dat maakt al die kleine dingetjes gelijk weer goed. De stoelen zullen wel een keer veranderen. En de grote achteruitkijkspiegel die zowat een derde van je blikveld inneemt zal ik op hele korte termijn ook vervangen door zo’n Halfords exemplaar (jaja, stiekem zit ik al een jaartje of zo alles mee te lezen).
Anayways, om een lang verhaal kort te maken; ik ben bijzonder verguld! Harmen bedankt voor de goede zaken en Paul, jij nogmaals bedankt voor de proefrit in jouw Speedy.
We zien elkaar snel bij een meeting of zo!
André

Idd. Paul, ik ben het. Eindelijk heb ik gevonden wat ik zocht!
Sorry Harmen, ik heb idd. In de regen rond gereden vandaag. Tegen de schemer ben ik pas binnen komen rollen en hebben ze de grijns operatief van m’n bek moeten verwijderen! Maar nee, zonder dollen. Echt een fun bak!
Tering, ik had ook echt niet verwacht dat je zoveel aandacht zou trekken met zo’n ding! Die leuke dame achter het loket bij het benzinetankstation vroeg glimlachend of “dat” nou zo’n Opel is. “Ja”, zei ik. “En, rijdt ie lekker?” vroeg ze weer glimlachend. “Voor geen meter” zei ik. “Maar hij rijdt wel erg leuk!”

Nee, want echt heel lekker kan ik het niet noemen. Ook na finetuning zitten die stoelen nog steeds voor geen meter. Of de jongens bij Opel/Lotus hebben geen rekening gehouden met mij toen ze het ding ontwierpen, of de grote denker hoog boven ons heeft geen rekening gehouden met de jongens van Opel/Lotus toen hij mij ontwierp.
De Nitrons doen ook hun uiterste best om elke plooi in de weg met uiterste precisie aan je ruggegraat door te geven. De smalle blik op het asfalt door het kleine Speedstervensterje heeft volgens mij nog een beperkter blikveld als de nobele ridders in de middeleeuwen al hadden door het kijkspleetje in hun helm van hun harnas. Als je voor het verkeerslicht staat moet je zowat je kin op het dashboard leggen om het uiteindelijk groen te zien worden.
Maar wat heb ik genoten! De ATS-DTC icm. de Toyo’s geven een perfecte grip. En het is echt leuk rijden. Dat maakt al die kleine dingetjes gelijk weer goed. De stoelen zullen wel een keer veranderen. En de grote achteruitkijkspiegel die zowat een derde van je blikveld inneemt zal ik op hele korte termijn ook vervangen door zo’n Halfords exemplaar (jaja, stiekem zit ik al een jaartje of zo alles mee te lezen).
Anayways, om een lang verhaal kort te maken; ik ben bijzonder verguld! Harmen bedankt voor de goede zaken en Paul, jij nogmaals bedankt voor de proefrit in jouw Speedy.
We zien elkaar snel bij een meeting of zo!
André
Opel Speedster 2.2 zwart
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Mooi verhaal Andre!
Als de Nitrons je iets teveel klappen in de rug geeft zou je ook even kunnen checken wat de instelling nu is van de dempers. Harmen, als je nog meeleest, op hoeveel kliks staan de dempers nu?
Er is vast nog wel wat speelruimte (naar zachter), dus experimenteer even zou ik zeggen
Je hebt echt een mooie speedster gekocht hoor, hij was in bijzonder mooie staat en alle belangrijke dingen zijn al aangepast met topspul! En een lekker jonge speedster nog. Veel plezier ermee!
Als de Nitrons je iets teveel klappen in de rug geeft zou je ook even kunnen checken wat de instelling nu is van de dempers. Harmen, als je nog meeleest, op hoeveel kliks staan de dempers nu?
Er is vast nog wel wat speelruimte (naar zachter), dus experimenteer even zou ik zeggen

Je hebt echt een mooie speedster gekocht hoor, hij was in bijzonder mooie staat en alle belangrijke dingen zijn al aangepast met topspul! En een lekker jonge speedster nog. Veel plezier ermee!