Ik noem geen namen, want daar houden sommige niet van.

Domme vraag misschien maarreh ... waar kun je een "goede" toeter bestellen? Lijkt mij namelijk ook wel een goed idee om een wat luider exemplaar aan te schaffen.linne150 schreef:Daarom had ik een echt harde toeter erin laten bouwen.Had ook een keer een ervaring met een achteruit rijdende vrachtwagen(tje)Goed dat je zelf behalve de schrik geen schade hebt.Als de neus eraf ligt het overwegen waard een echte Claxon![]()
![]()
Want laten we eerlijk wezen het standaard geluid is pathetisch
![]()
Peter, bij Dullaart, op 100m van de aanrijding, ik kon er gewoon heen rijden.Waar laat je de auto opknappen?
echt harde toeter erin laten bouwen.
Het positieve is dat je ook van je steenslag af bent.
Dominique, het was zo'n vernedering dat ik een andere ruilauto heb gevraagd én gekregen. Weliswaar een Colt, maar stukken beter als die Koreaan.Een Elantra
wat een vernedering!!
Sinds ik vorig jaar op het DF vrijrijden bijna m'n achterclam eraf had gereden is het vertrouwen een beetje weg voor het circuit rijden. Begin september op Malmedy weer wat vertrouwen op doen.Ik hoop dat je geen trackdays had gepland deze maand Hans?
.... hopelijk kun je snel weer de weg op
Dat hoop ik ook, vandaag het onderdelen boek bij de spuiter gebracht voor de nummers en dan maar hopen dat GM voldoende onderdelen op voorraad heeft.Ik hoop maar dat ze je Speedster snel in z'n oude glorie kunnen herstellen.