gele speedster te koop
-
- Lid
- Contacteer:
gele speedster te koop
In goede staat verkerende speedster. Bouwjaar 5 mei 2001 In 2003 op kenteken gezet (showroommodel). Recentelijk nieuwe remschijven voor en 4 nieuwe remblokken. Olie en remolie vernieuwd Apk tot 18 Maart 2010. Orginele Nederlandse auto. Extra : Opel cup uitlaat, hard en softtop, nieuwe winterbanden 6 maanden gebruikt. Bmc airbox en precat verwijderd en heeft een 2.4 inlaat .Nieuwe accu. Nieuwe radio en cd speler van Alpine. Leren stoelen geel met zwart leer. Reden verkoop ga een zwarte opel gt zoeken en wil toch wat meer comfort.
Taxatierapport van maand oud ter inzage, waarde 23.750 euro.
Km stand 64000
Vraagprijs: 19950 euro
Telefoon nr 06-14943317 of mailen
Taxatierapport van maand oud ter inzage, waarde 23.750 euro.
Km stand 64000
Vraagprijs: 19950 euro
Telefoon nr 06-14943317 of mailen
- Bijlagen
-
- DSC00064.JPG (150.01 KiB) 4987 keer bekeken
-
- DSC00066.JPG (155.08 KiB) 4995 keer bekeken
Laatst gewijzigd door speedstermr2 op 25 apr 2009 14:35, 5 keer totaal gewijzigd.
Krijg je met zo'n 2.4 Inlaat nu dit effect?http://www.youtube.com/watch?v=PwIR7IpGkOApaul schreef:Je had de Toyota MR2 toch voor het comfort![]()
![]()
Jammer dat je ons nu alweer gaat verlaten. Overigens heb
je een 2.4 INlaat traject en geen 2.4 uitlaat![]()
Succes met je zoektocht naar een GT.
Groeten,
Paul.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
-
- Lid
- Contacteer:
gele
Hoi Paul heb de tekst veranderd bedankt en ik heb de mr2 ook voor het comfort maar deze staat ook te koop,
het is onzin om 2 auto,s te houden daarom zoek ik 1 jonge auto waar ik altijd in kan rijden en geen gedoe heb met zomer en winterbanden.
Als ik ze niet kwijt raak is het ook geen probleem want ze zijn beide erg leuk. Heb er ook geen haast mee. gr Monique

-
- Lid
- Contacteer:
gele
De speedster is ingeruild voor een gloednieuwe gt.
Ga hem volgende week halen. Er komt nog een grijze speedster bij opelcentrum te staan deze is ingeruild voor een rode gt. Daar staat 30.000 op de teller en is van bouwjaar 2001. Als iemand interesse in de grijze of gele heeft vragen naar Tjeu van Haaren. Ik heb nog zo goed als nieuwe winterbanden staan 1 seizoen gebruikt van het merk bridgestone blizzak. Compleet met velgen. gr Monique

Laatst gewijzigd door speedstermr2 op 09 mei 2009 8:43, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
- Contacteer:
speedster ingeruild
Vanmiddag de gele gt opgehaald en m,n speedster achtergelaten
zal hem toch wel missen was een hele leuke auto maar de gt is niet te vergelijken met een speedster. Zit veel luxe in hij rijdt erg goed alleen wel wennen met optrekken de koppeling werkt anders.Kwa geluid mis ik wel de opel cup uitlaat maar daar is wel wat aan te doen over een tijdje. Wie heeft er een tip? Welk merk uitlaat geeft ongeveer hetzelfde als bovengenoemde? Er stond een gloednieuwe Ferrari f40 bij Oosterhout slechts 260.000 euro.
Gr monique

- Humboldt-OPC
- Lid
Hallo Monique,
Ik weet niet hoe je Duits is, maar anders moet je maar eens op onderstaande site kijken. Hier kun je veel informatie vinden over de GT.
Dat de GT lekker rijdt dat weet ik, we hebben er hier ook 1 in de garage staan.
Veel veilige kilometers gewenst met de GT.
http://www.opel-gt-forum.de/forum/
Ik weet niet hoe je Duits is, maar anders moet je maar eens op onderstaande site kijken. Hier kun je veel informatie vinden over de GT.
Dat de GT lekker rijdt dat weet ik, we hebben er hier ook 1 in de garage staan.
Veel veilige kilometers gewenst met de GT.
http://www.opel-gt-forum.de/forum/
-
- Lid
- Contacteer:
gt
Hoi, bedankt voor de informatie ben net op de snelweg met dak eraf gaan rijden wel gaaf en nu geen schroevendraaier meer nodig
. Je krijgt met deze ook wel bekijks. Ook al komt deze niet meer op autogespot.
gr monique