Averbode Tuning Meeting

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Averbode Tuning Meeting

Bericht door Oblivion »

Morgen is in Averbode een tuning meeting.

Afbeelding
Ik vind de flyer al behoorlijk fout ogen. Misschien met een paar speedsters plaatsnemen morgen?
Dan kunnen we laten zien dat een mooie auto van nature niet getuned hoeft te zijn ;). Ik denk dat ik eens effe passeer en als ik zin heb plaatsneem onder de johnny bakkies.

http://www.tuned-belgium.com/phpBB3/vie ... =15&t=4830
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Ik ben een kijkje gaan nemen. Bij aankomst de speedster naast een Opel GT geplaatst. Over het algemeen waren er wel een aantal schone auto's uitgestald maar ook erg veel walgelijke, to much tuning. Vooral de japanse wagens vond ik erg mooi.

Na een tijdje begon het te kriebelen en ben ik gaan vragen of ik de speedster erbij mocht plaatsen. Eerst vroegen ze welke aanpassingen ik heb gemaakt. Alleen zwarte velgen, luchthappers en kleine spoiler zei ik. Ze twijfelden al helemaal toen ik zei dat het een speedster is dus kwam er 1 iemand mee om een kijkje te nemen. Die kerel begon meteen te glunderen en zei: "in het vervolg niet meer twijfelen, meteen binnenrijden!, zo'n auto's weet ik te appreciëren".

Toen vertelden ze mij waar ik hem mocht parkeren... aan de ingang van de hoofdstraat naast een oranje mustang :D. (4 verschillende straten waarvan 1 hoofd ingangsstraat) Ik stond nog niet volledig stil of er kwamen al 3 mensen foto's maken.
Gebruikersavatar
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 jun 2007 18:57
Locatie: Beverlo

Bericht door vauxhall »

geen fotos?
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Dit zijn de auto's die ik nog redelijk acceptabel vond.
De zwarte Opel GT is helaas geen foto van. De eerste grijze foto is mijne favoriet van de meeting. De mijne heb ik dus naast die oranje Mustang gezet. Ik voelde me niet helemaal op mijn plek maar het was wel eens leuk voor een zondag mee op te vullen :D. Toevallig 2 collega's van het werk die ook aanwezig waren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Blitz

Bericht door Blitz »

die insignia van leki en die vectra van robby zijn wel om aan te zien he :) k had geen tijd, anders waren er 2 speedsters geweest...
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Herman schreef:Wellicht wordt ik wat te oud en waarschijnlijk ben ik niet de doelgroep, maar dit heeft toch weinig met tuning te maken en meer met poetsen en audio techniek?
Je bent geen 16 meer nee :wink:
Je hebt de motortuners, en je hebt de cosmetische tuners (vaak als tupperware aangeduid, omdat het vermogen het agressieve uiterlijk vaak niet waar kan maken.)
Slechts weinigen pakken beiden aan.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

tja herman, tuning heeft de voorbije jaren onterecht een compleet andere betekenis gekregen he... tuning is al decennia aan een stuk het verbeteren der prestaties van uw gemotoriseerd voertuig. tegewoordig noemen ze het chassis en de bumpers op de grond leggen en een berg superwoofers in de koffer steken tuning, maar ik zie niet in wat dat verbeterd aan de prestaties, in tegendeel :roll: neemt niet weg dat ik het niet mooi vind (als het niet TE is), maar het zijn eigelijk custom auto's ipv tuning auto's.
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Manta79 »

Daar past een Speedster niet tussen... :shock:

Die beeldschermen achterin snap ik niks van, of kan je dan op een tokkie-camping, klep open, biertje erbij, stoeltjes erbij op een playstation spelen ? :?
"A je to !" #0047
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Ik vond het wel eens leuk om met een speedster daar aanwezig te zijn. 2 werelden die op papier bijna niet te combineren zijn. Aan de ene kant de johnny style wanne be looking good auto en aan de andere kant een ruige echte mannenauto die geboren is met goede looks :D.

Ze vroegen om unieke auto's wel dan krijgen ze die ;). Volgens mij kon daar niet 1 iemand zeggen dat zijn auto nr 75 in productie is :D.

Ik ben blij dat ik ze een plezier heb kunnen doen. Er waren toch een heel aantal mensen die eerst naar de mijne omkeken terwijl er nog andere auto's rondom stonden. Onderstaande foto vond ik nog op het net. Alleen jammer van het slechte weer.
Afbeelding
Plaats reactie