zojuist bij mijn Opel dealer geweest om informatie in te winnen wat er zoal bekend is over lak/carrosserieproblemen bij de Opel Speedster. zeggen ze me doodleuk dat hier niets over bekend is
Goede poll!
Ik heb gelukkig nog nergens last van, hopen dat het zo blijft.
Dat verhaal van jouw dealer slaat natuurlijk nergens op, maar dat komt waarschijnlijk alleen al omdat ze alleen jouw speedster kennen. Of is dat niet zo?
Maik schreef:Goede poll!
Ik heb gelukkig nog nergens last van, hopen dat het zo blijft.
Dat verhaal van jouw dealer slaat natuurlijk nergens op, maar dat komt waarschijnlijk alleen al omdat ze alleen jouw speedster kennen. Of is dat niet zo?
M.
Ik denk dat het niet aan de auto ligt maar aan de kleur..........
Lijkt wel of alle metallic lakken problemen hebben en de normale (lees mooiste ) niet
Ik denk dat het niet aan de auto ligt maar aan de kleur..........
Lijkt wel of alle metallic lakken problemen hebben en de normale (lees mooiste ) niet
Kan best wel kloppen, mijn black speedster heeft na bijna 3 jaar geen (zichtbare) lakproblemen, behalve wat steenslag en een plekje waar een fiets tegenaan gevallen is...
Misschien ook een optie "geen lak problemen" toevoegen aan de poll. Dan kan je uitendelijk een conclusie trekken.
Ik heb de scheurtjes maar aangevinkt. Maar ook de afbladderende lak aan de lichten en de lakblazen zijn al mijn deel geweest.
Mijn Speedster gaat begin september binnen voor de 4de scheurherstelling en de 2de blaasherstelling. Ze beginnen me al goed te kennen bij de dealer.