gespot
- timmyboy55
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Re: gespot
je zou zeggen dat ik het was geweest met 'Aparte blauwachtige kleur' heb ook een groot rondje gereden, maar niet bij Monnickendam, Bij heerhugowaard meer...
Dan ben jij het niet geweest, want we zaten op een terras daar er reed daar langzaam voorbij, was daar erg druk en in een flits gezien.timmyboy55 schreef:je zou zeggen dat ik het was geweest met 'Aparte blauwachtige kleur' heb ook een groot rondje gereden, maar niet bij Monnickendam, Bij heerhugowaard meer...
Het leek mij een turbo.....
- Dark-Speedster
- Lid
Haha wat grappig, Ik ben dit denk ik geweest ik kan het me nog wel herinneren ik reed heel langzaam en opeens zag ik iemand opstaan bij het terras en zwaaien.jans schreef:Dan ben jij het niet geweest, want we zaten op een terras daar er reed daar langzaam voorbij, was daar erg druk en in een flits gezien.timmyboy55 schreef:je zou zeggen dat ik het was geweest met 'Aparte blauwachtige kleur' heb ook een groot rondje gereden, maar niet bij Monnickendam, Bij heerhugowaard meer...
Het leek mij een turbo.....
Dit was op een zondag middag in Monnickendam in april en mijn speedster was toen Blauw en ik heb Turbo splitters op de voorkant.
- RaoulLauffer
- Actief lid
Ahhhh, de Beek autosport racing tuned speedster.... (zeer mooie vermogensloop curve)
http://www.beekautoracing.nl/show.php?m ... t=10&id=10
http://www.beekautoracing.nl/show.php?m ... t=10&id=10
captain slow
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Vandaag nederlandse blauwe vx220 supercharged op zolder iemand die ik nog nie ken
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
30/08/14 meet and greet.