Is nu verzekerd tegen aankoopwaarde voor 3 jaar daarna moet de auto getaxeerd worden voor de verzekering.
Ik heb de auto verzekerd via Assicuro.
Er zijn 449 resultaten gevonden
- 15 mei 2026 12:07
- Forum: Doe het zelf
- Onderwerp: Aankoop speedster
- Reacties: 10
- Weergaves: 570
- 13 mei 2026 10:48
- Forum: Doe het zelf
- Onderwerp: Aankoop speedster
- Reacties: 10
- Weergaves: 570
Re: Aankoop speedster
Dankjewel. Ik heb een handgeschakelde gekocht.
Een sportauto, en met name een Lotus, hoort handgeschakeld te zijn naar mijn mening en ik hoop stiekem dat de restwaarde beter blijft van een handgeschakelde versie.
Een sportauto, en met name een Lotus, hoort handgeschakeld te zijn naar mijn mening en ik hoop stiekem dat de restwaarde beter blijft van een handgeschakelde versie.
- 11 mei 2026 14:27
- Forum: Doe het zelf
- Onderwerp: Aankoop speedster
- Reacties: 10
- Weergaves: 570
Re: Aankoop speedster
Ja mijn Speedster is snel verkocht. Ik heb de auto ingeruild op een Lotus Evora S. Geweldige auto, zwart metallic met bruin leder, voorzien van alle opties, upgrade door Komotec naar 390 pk en een sportuitlaat en carbon pack van Mansory.
- 24 apr 2026 13:26
- Forum: Doe het zelf
- Onderwerp: Aankoop speedster
- Reacties: 10
- Weergaves: 570
Re: Aankoop speedster
Hoi Ruud,
De blauwe Speedster die bij Van der Kooi staat is van mij geweest. En ik moet zeggen ze bieden hem heel erg scherp aan.
Netjes onderhouden ik heb de auto zo goed als nieuw gekocht in Bree, België in 2009. Gehele historie is aanwezig bij de auto.
De auto is voorzien van een open ...
De blauwe Speedster die bij Van der Kooi staat is van mij geweest. En ik moet zeggen ze bieden hem heel erg scherp aan.
Netjes onderhouden ik heb de auto zo goed als nieuw gekocht in Bree, België in 2009. Gehele historie is aanwezig bij de auto.
De auto is voorzien van een open ...
- 15 apr 2026 16:58
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: Velgen en banden Speedster 2.2
- Reacties: 3
- Weergaves: 475
Re: Velgen en banden Speedster 2.2
Hallo ja het zijn 2 voorvelgen en 2 achtervelgen.
De achtervelgen hebben de H2 code, 7,5Jx17H2.
De achtervelgen hebben de H2 code, 7,5Jx17H2.
- 15 apr 2026 16:49
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: Autohoes op maat
- Reacties: 5
- Weergaves: 322
Re: Autohoes op maat
Hoi de hoes is voor binnen. Exacte leeftijd weet ik niet maar ik vermoed een jaar of 10 oud.
- 13 apr 2026 7:39
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: Autohoes op maat
- Reacties: 5
- Weergaves: 322
Autohoes op maat
Omdat ik mijn Speedster heb ingeruild biedt ik deze mooi op maat gemaakte autohoes aan.
Ook passend voor de Speedster Turbo. Binnenzijde voorzien van zacht stof om de carrosserie krasvrij te beschermen. Incl. opbergtas.
Vraagprijs: € 125,-
Verzenden of ophalen. Verzendkosten zijn voor de koper ...
Ook passend voor de Speedster Turbo. Binnenzijde voorzien van zacht stof om de carrosserie krasvrij te beschermen. Incl. opbergtas.
Vraagprijs: € 125,-
Verzenden of ophalen. Verzendkosten zijn voor de koper ...
- 29 mar 2026 9:02
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: Velgen en banden Speedster 2.2
- Reacties: 3
- Weergaves: 475
Velgen en banden Speedster 2.2
Ik heb de originele velgen nog van mijn Speedster inclusief banden. 1 achtervelg heeft lichte stoeprandschade. De banden zijn te oud voor gebruik. Misschien wel voor circuit?
Graag ophalen tegen een goed bod.
link: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2382547471
Graag ophalen tegen een goed bod.
link: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2382547471
- 27 mar 2026 16:30
- Forum: Wie is Wie
- Onderwerp: Bedankt voor alles
- Reacties: 3
- Weergaves: 237
Re: Bedankt voor alles
De Speedster is absoluut een hele leuke auto en was ook een droomauto van me.
In 2001 een oranje in de showroom zien staan bij de plaatselijke Opel dealer en vanaf dag 1 verliefd.
Toen kwam de liefde voor de Evora maar nooit gedacht er een te kunnen kopen.
Andere dromen zijn de Lamborghini ...
In 2001 een oranje in de showroom zien staan bij de plaatselijke Opel dealer en vanaf dag 1 verliefd.
Toen kwam de liefde voor de Evora maar nooit gedacht er een te kunnen kopen.
Andere dromen zijn de Lamborghini ...
- 27 mar 2026 14:16
- Forum: Wie is Wie
- Onderwerp: Bedankt voor alles
- Reacties: 3
- Weergaves: 237
Bedankt voor alles
Beste luitjes, na 17 trotse bezitter te zijn geweest van een Opel Speedster is er een einde gekomen aan een tijdperk.
Mijn eerste auto die ik in februari 2009 kocht bij een Belgische dealer met slechts 1.200 km op de klok. In juni 2009 mijn rijbewijs gehaald dus ik moest even geduld hebben ...
Mijn eerste auto die ik in februari 2009 kocht bij een Belgische dealer met slechts 1.200 km op de klok. In juni 2009 mijn rijbewijs gehaald dus ik moest even geduld hebben ...
- 26 mar 2026 17:42
- Forum: 2e hands Speedsters
- Onderwerp: Te Koop: Opel Speedster 2.2 / Europe Blue / 2001 / 65.000 km
- Reacties: 3
- Weergaves: 486
Re: Te Koop: Opel Speedster 2.2 / Europe Blue / 2001 / 65.000 km
Mag een slotje op is ingeruild.
- 25 mar 2026 10:02
- Forum: 2e hands Speedsters
- Onderwerp: Speedster gezocht
- Reacties: 9
- Weergaves: 1525
Re: Speedster gezocht
@Daniel1996 Ik heb er zojuist een topic van gemaakt: https://www.speedsterclub.nl/forum/viewtopic.php?t=8360
- 25 mar 2026 9:53
- Forum: 2e hands Speedsters
- Onderwerp: Te Koop: Opel Speedster 2.2 / Europe Blue / 2001 / 65.000 km
- Reacties: 3
- Weergaves: 486
- 25 mar 2026 9:52
- Forum: 2e hands Speedsters
- Onderwerp: Te Koop: Opel Speedster 2.2 / Europe Blue / 2001 / 65.000 km
- Reacties: 3
- Weergaves: 486
- 25 mar 2026 9:51
- Forum: 2e hands Speedsters
- Onderwerp: Te Koop: Opel Speedster 2.2 / Europe Blue / 2001 / 65.000 km
- Reacties: 3
- Weergaves: 486
Te Koop: Opel Speedster 2.2 / Europe Blue / 2001 / 65.000 km
Dag allemaal,
Mijn Speedster gaat de verkoop in omdat mijn oog op een andere auto is gevallen.
Ik heb de auto in 2009 gekocht bij een Belgische Opel-dealer in Bree met slechts 1.200 km.
Is daar tijdens de garantieperiode in onderhoud gebleven bij de Belgische dealer en daarna met liefde verzorgd ...
Mijn Speedster gaat de verkoop in omdat mijn oog op een andere auto is gevallen.
Ik heb de auto in 2009 gekocht bij een Belgische Opel-dealer in Bree met slechts 1.200 km.
Is daar tijdens de garantieperiode in onderhoud gebleven bij de Belgische dealer en daarna met liefde verzorgd ...