grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door Smiley »

Opgevangen tussen vreemden, of tegen jou.

Ik trap af:

De eerste dag dag hij hier op de oprit stond, komt er een 60+ buurmannetje langs en vraagt "wat is dat?".
Een opel zeg ik.
Hij trekt zijn wenkbrauwen wat omhoog en zegt "het ziet er anders niet uit als een opel".
Hij loopt terug naar huis, met het gevoel dat ik hem heb lopen fucken.

(de mijne is gedebadged)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Bij de benzine pomp komt er en 1 naar mijn toe, boven in het land.
Is dat de nieuwe opel GT ? vraagt die :lol:
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Bericht door martinb »

De speedster staat op de oprit en ik ben met het voorwiel bezig,

komt een bejaarde man in zijn rolstoel voorbij, de man die het karretje duwt zegt, kijk eens wat mooi, waarop de bejaarde man naar de tulpen kijkt en zegt, inderdaag heel mooi en mooi van kleur. NEE ik bedoel die auto. Ooo, zegt de oude man, die had ik helemaal niet gezien. :roll:
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

grappige, leuke of rare opmerkingen

Bericht door S. Gonzales »

Op mijn achterruitje zit een rallysticker met een klein NL vlaggetje en "S. Gonzales":

Van een oudere man de vraag "wat betekent dat, Sint gonzales??
Tijdens de fotoshoot met autogespot in het voorjaar, een groepje van achteren naderende fietsende moeders met kinderen roepend "SPEEDY!!!!!!!"
Een collega op een toon van: sta je te pronken met spullen van een ander.. "OOoooh... hij is niet van jou.. je hebt hem geleend!"
Ik: hoezo? collega:"is die niet van Gonzales dan??"
Laatst een vrouw bij de RDW "heb je daar nu zin in...dat in- en uitstappen pppffff...., zou niets voor mij zijn". En ik mag toch wel zeggen dat ik er nog redelijk soepel in- en uit klim (voordat ik daar commentaar op krijg :D )
Komt er een vrouw naar mij toe (op zich al leuk!) met de vraag "wat is dit voor auto?"(het bleek dus weer om de auto te gaan i.p.v. de bestuurder :( ) direct gevolgd door (Ooohh...het is een Opel....) en dat op teleurgestelde toon. (gelukkig ging het nu ook over de auto en niet over de bestuurder :D )
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

Vraag die ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gehoord had in het begin. Hoe, is DAT jou auto? :shock:
Ik: langharig,lange baard,getattoeerd motorrijdend tuig. :D
Jaloerse collegas met hun impreza, evo en dergelijke zgg auto op afstandbediening of matchbox :D
grtz
captain slow
Gebruikersavatar
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 jun 2007 18:57
Locatie: Beverlo

Bericht door vauxhall »

mijn pa: hoeveel Pk heeft die speedster van u?
ik: 200pk
mijn pa: dan is die van mij sneller (Ecoupe) met 204pk
ik: ja pa :lol:
Gebruikersavatar
simR
Nieuw lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 mei 2009 7:48
Locatie: Apeldoorn/Zaanstad

Bericht door simR »

1. Bij het afrekenen zegt de bediende bij een benzinepomp langs de A1: 'Leuke auto, dat is toch zo'n Smart?' :shock: :evil:

2. Terwijl ik met een hogedrukspuit de onderkant van de Speedster aan het reinigen ben loopt er een oudere vrouw van een paar huizen verderop voorbij en zegt: 'Dat is een mooi ding, kan ik 'm een keertje lenen?' waarop ik haar verbaasd aan kijk en zeg dat ze eventueel wel een keer mee mag rijden. Dan blijkt dat ze de hogedrukspuit bedoeld... :lol:
Opel Speedster 2.2 Zilver 2001
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Heerlijk sommige reacties :lol:

Volgens mij heb ik zelf niet echt lachwekkende situaties gehad. Dan tel ik al die mensen niet mee die zich omdraaien in de auto/op straat/op de fiets om te kijken wat daar rijdt...

M`n vriendin maakt meer leuke dingen mee :roll:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

De eerste winter dat ik de Speedster in bezit had, toen ik nog niet wist wat ik nu wel weet.
Sta op P30 met -5 en een paar blauwe vingers de sleutel met een aansteker op te warmen zodat ik die verrekte deur open kan krijgen.
Komt er een stewardes aanlopen die klikt haar auto open en tijdens het instappen zegt ze "leuk joh zo'n dure auto".
En weg was ze.
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

:P
Gebruikersavatar
Spurbo_Ed
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:37
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door Spurbo_Ed »

In DK zo'n petje met duim en pink wijzend naar tegelijkertijd voor en achterwielen :shock: hangend uit het raam van z'n maat in een Vectra en zegt: "Cool car, what did it cost?" Ik antwoord: "Too much, but less than my wife on an anual basis!" :wink:
Racen is wachten!
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

You stole the show :D
Gebruikersavatar
Vino
Actief lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 jul 2006 10:52
Locatie: Helmond

Bericht door Vino »

Komt er zo'n knakker langs me staan met zijn Fiat multipla; en zegt " tja leuk zo'n ding, maaruh...de mijne is tenminste zuiniger en rijdt makkelijk 1 op 10 :roll: :roll: :roll: ! " ik antwoord, "leuk, ik ook !!....." knakker kijkt me keer vaag en met zijn hoofd schuddend aan en rijd door.... :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

De openpost van de engelse variant van dit topic:

Eigenaar stopt bij een wegrestaurantje voor een bak thee.
Neemt plaats, en ziet 3 kerels aanlopen en koffie bestellen.
1 van hen wijst naar de vx en zegt "de zoon van een vriend van me heeft er net een gekocht, en zegt dat het een rotkar is".
De eigenaar houd wijselijk zijn mond, en wacht op wat komen gaat.
De man gaat verder met "Er zit een 5 liter motor in, en een automatische versnellingsbak met flippers aan het stuur."
Dit werdt met vol vertrouwen verteld, en de andere twee zaten aandachtig te luisteren en te kijken terwijl ze hun koffie dronken.

De eigenaar heeft het maar zo gelaten. en is weggereden in zijn gorgelende 5 liter v8 speedster, nagestaard door het 3-tal :wink:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Geweldig.
Laat de camera een tijdje draaien en geniet van het commentaar als ze denken dat ze alleen zijn.
Onbetaalbaar.
http://www.youtube.com/watch?v=ZUyzesfwBy4
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Plaats reactie