grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door Sir_Bongiovi »

Thumbs up ontvange op de snelweg.gisteren van een passagier in een dikke bmw dan nog wel :p altijd leuk
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door Oblivion »

Vandaag stond ik rustig wat te eten op het werk komen er 2 collega`s bij staan. Een vrij nieuwe vrouwelijke collega kijkt nog even naar buiten (van op 5de verdieping) en roept: "wat een ongelofelijk vette wagen is die blauwe auto, ik zie die daar iedere dag staan"
Andere collega ziet mij glimlachen en zegt "die is toch van jou?" :)

Waarbij ik antwoorde tegen dat meisje: "je meent het ook nog echt, ik dacht dat je wist dat die van mij was en dat puur uit sarcasme zei :p" (aangezien het vrij overdreven klonk :p)
Maar niet dus :). Dat is nu eens de eerste chick die ik zo overdreven positief over een Speedster hoor spreken. Ik dacht dat de vormgeving/lijnen altijd iets te extreem was voor vrouwen.
Speedster 75
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door TissiRS »

Inpakken en wegwezen met zo'n chick! Die zijn zeldzaam en maakt het rijden des te leuker. Wel erg cool als een meid spontaan zo reageert.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door tibby »

Yep, droog in de kakker ermee!

Afbeelding

grtz
captain slow
Gebruikersavatar
Daan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1034
Lid geworden op: 18 apr 2012 18:34
Locatie: Goes

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door Daan »

Misschien wat minder spannend maar wel aardig.

Gisteren de Speedster gekocht en vol trots lekker aan het blazen geweets, duimpjes, blikken etc. ontvangen en thuis aangekomen mn moeder (was op de kleine aan het oppassen) en de buurvrouw helemaal hotel de botel van die "sportwaguhh..". Ik natuurlijk ook superblij met mn nieuwe aanwinst.

... komt mn dochter van 2,5 naar buiten gelopen, wijst wat verbaasd naar de speedster en vraagt "is dit jou nieuwe auto papa?", ik zeg "ja schat" met een smile op mn gezicht.
zij: "O".....- FENNE (buurmeisje)!! Kom je spelen!!!

...and she walked on like she didnt give a f***

Sta je weer ff terug op aarde hahaha :bangin:
Opel Speedster 2.2 Turbo
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door aKra »

Ken één die nog veel erger is...

Twee weken terug de Speedster aan het wassen bij een wasbox. Komt er een gruwelijk relatief nieuwe dikke Audi RS6 aanrijden en parkeert hem naast me... Terwijl ik sta te wassen loopt hij mijn box in, en zegt tegen me:

"Je had zeker liever een Lotus maar die kon je niet betalen?"

Eehhhh... Say what?! :bangin:

Helaas niet gereageerd zoals ik achteraf had bekokstoofd: "Je had zeker liever een Lamborghini V10 maar die kon je niet betalen?"
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door tibby »

Afbeelding

Zoiets zou eruitkomen :lol:
captain slow
quadrifoglio
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 08 jun 2012 18:15

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door quadrifoglio »

Vorige zondag een ritje gaan doen met enkele Lotus-eigenaars, na de rondrit kwam er eentje naar me toe:

"220pk heeft die dus? Ging precies echt wel goed vooruit."
Toch maar even uitgelegd dat "VX220" niet het aantal pk aangeeft. :mrgreen:
Gebruikersavatar
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 jun 2007 18:57
Locatie: Beverlo

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door vauxhall »

heb op het werk iemand met een BMW M3 E92
die denkt ook altijd dat het niet snel kan met 200pk
zeg ik dan "kom maar eens mee op circuit zolder, in ronde 5 kom ik u voorbij" :lol:
"BLACK SHEEP OF THE FAMILY"
Gebruikersavatar
alain
Mega lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 04 jan 2006 12:07
Locatie: Antwerpen (Schilde)

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door alain »

Mijn Speedster aan het wassen op de oprit, komen er een paar fietsers voorbij ( gemiddelde leeftijd + - 55 jaar)

Zegt er ene : ' Een Lamborghini !' :D
Gebruikersavatar
kzentekik_et
Actief lid
Berichten: 335
Lid geworden op: 08 feb 2009 19:51
Locatie: O-VL. België

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door kzentekik_et »

alain schreef:Mijn Speedster aan het wassen op de oprit, komen er een paar fietsers voorbij ( gemiddelde leeftijd + - 55 jaar)

Zegt er ene : ' Een Lamborghini !' :D
Vanuit zij-aanzicht heeft het misschien wel iets weg van een mini Gallardo :-P :D
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door tibby »

Iemand zei 'amai, kippenvelmoment' :wink:
Op het werk deze morgen: Komt er een bewoner (werk in een gehandicapteninstelling) buiten gelopen. Een Ferrari! Ik: ja, van den Aldi!
grtz
captain slow
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door Oblivion »

- 2 Weken geleden keek ik op het werk naar buiten en zag plots een vrouw bij mijn auto poseren terwijl de man een foto maakte.
- Verleden week reed ik over een rotonde hoor ik ook plots iemand zeggen "oooh een Ferrari"
- Ook verleden week parkeer ik mijn auto op het werk. Wil ik naar binnen gaan maar hoor ik net stem van een vrouwelijke collega: "Sanderrrrrr dit is mijn papa en hij is een auto liefhebber hij wou eens heel graag naar jouw auto kijken".
Die Pa: "ooooh ik dacht dat het een electrische was maar nu zie ik de uitlaat". Ik: "neen die zijn wat duurder,..." Vervolgens begon hij over zijn 4 oldtimers die hij onderhoud.
- En vandaag ging ik in Maastricht richting mijn geparkeerde auto bij Mediamarkt zag ik 2 oudere mannen zoeken naar een merk embleem. Terwijl ze weg doorlopen stap ik naar mijn auto. Zij zien dat en roepen na: "is die van jou :o ?" Meteen erna vroegen ze welk merk het was. Ik: "Een Opel Speedster. Het Chassis is van een Lotus" Die man meteen verbaasd: "wow een Opel. Die is echt vet. Jij hebt veel geluk met zo`n auto!"
Speedster 75
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door Sir_Bongiovi »

Gisteren het meest merkwaardige tegengekomen met de speedster tot dusver...Ik was gisteren onderweg richting Brugge voor de Europese match van Club Brugge en op de E40 richting Brugge (ter hoogte van Aalter) ben ik rustig aan het rijden met de speedster op de 2de strook met de clubsjaals wapperend uit de achterkoffer; komt er opeens een matzwarte Mercedes CL63 AMG op de 3de strook me voorbij waarvan de passagiersvenster opengaat en er opeens iemand begint te roepen (soort van club-aanmoediging zeg maar :p )en te zwaaien naar me . Kijk ik op de nummerplaat...blijkt het Club Brugge speler Vadis Odjidja te zijn 9-VAD-... :p

Deze dus :p
http://www.autogespot.be/nl/mercedes-be ... 2012/09/10
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door Oblivion »

Overlaatst roepte een nieuwe collega in de verte: "Vette wagen man!!"
Later sprak hij me er nog eens op aan op het werk: "serieus dat is een supervette wagen die je hebt"

Gisteren reed ik cabrio en kreeg ik een thumbs up van een motor bestuurder :). Hij kreeg een zwaai terug.
Speedster 75
Plaats reactie