Gisteren Donderdag Aangehouden door politie

Algemene zaken omtrent onze auto.
rayz25

Gisteren Donderdag Aangehouden door politie

Bericht door rayz25 »

Donderdag ben ik even een stukje wezen toeren met de speedster in de avond..

Toen ik in dordrecht door een opel astra opeens werd gevolgd ik diverse kleine straatjes door rijden maar de astra bleef mij maar volgen toen heb ik de auto stil gezet en een foto gemaakt toen reedt ik weer verder. Naar de volgende straat vondt ik het wel welletjes en ben gestopt. Toen stapte er 2 politie agenten uit de auto en vroegen mij naar mijn rijbewijs die ik niet bij me had. Al snel volgde er een 2 de politie auto en een 3de politie wagen die rondcirculde hebben ze mischien AlQAIDA GEVONDEN ? nee het was een doodgewone Nederlande burger die niet te hard reedt maar gewoon opviel. Na controle bleek dat mijn apk niet in orde was en mijn achterbandje glad was. En omdat ik niet in nederland ingeschreven stond.
Ben ik direct aangehouden met 4 man tegen de politie auto hard handing in de boeien geslagen omdat ik mijn sleutels van mijn speedster niet wou afgeven :? Ik heb diverse kneusingen op mijn arm gezicht bloed uit mijn neus en armen op het politie bureau moest ik de hele nacht blijven indien niemand de bekeuringen kwam betalen mijn auto is weggesleept.

Bekeuring

Geen legitimatie 100,- Euro
Geen Apk 100,- Euro
Gladde achterband 70,- Euro
Administratie kosten 18,- Euro
Wegsleepkosten en stalling 270,- Euro

Meer dan 1100 Gulden boeten TERING wat een hoge Bekeuring niet normaal meer.

All met al ben ik meer dan 500 Euro lichter een paar kneusingen en bloedingen en 3 uur in een politie cell moeten door brengen. En mijn toerritje verpest en de hele avondt. Maandag ga ik voor een paar daagjes op vakantie deze is nu verpest heb er geen trek in. :cry:

Undercover politie auto die mij volgde
Afbeelding
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2357
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

wat hebben we nu geleerd een harde arm der wet :lol:
sorry je kan er beter mee lachen dan met zo een meserie :cry:
dit is toch niet normaal ik zou een klacht neerleggen
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Misschien is Bram Moskowitch iets voor jou, is nu toch klaar met Wilders.
Grt Speedokus :D
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Ik ben ook wel eens aangehouden door zo'n Astra met meerdere zaken niet volgens de wet en geen enkel probleem. Ja een boete voor niet handsfree bellen ...
Maar niet voor het niet bij me hebben van de kentekenpapieren, rijden met de mistlampen aan en 140 km/h waar 120 km/h toegestaan was.

Welke cruciale informatie laat jij weg uit jouw verhaal rayz25 :roll: ?
S4 Avant
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Hey Stev6
Ik denk dat het kopje gezocht eraan ontbreekt.
Grt Speedokus :D
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

Bericht door twinair »

Wellicht hadden de zilverknopen niks omhanden?
Of niet erg fotogeniek?

Blijven toch wouten, en die zijn vrij nieuwsgierig naar zo een platte plastic pannekoek, nietwaar?

3 uur hotel 'Tralie-zicht' ? Das ruk.......
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Krijg hier net ook een bekeuring binnen van 95 euro.
18 kilometer te hard, wat is met een speedster nou 18 kilometer.
Kunnen ze die klootviolen niet fel oranje spuiten ,zodat wij ze ook zien.
Wij rijden toch ook gewoon zichtbaar te hard.
Grt Speedokus. :evil: :evil:
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
rayz25

Bericht door rayz25 »

Nou het is niet mijn rijgedrag want daarr heb ik niets voor gekregen.

Maar mij met nog meer kosten opzadelen door de auto te laten weg slepen vindt ik heel associaal. Ik heb al een advocaat spong die kan ik net betalen met het geld van de overheid :lol:
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Manta79 »

Tjesus, wat een raar verhaal !?

:?
"A je to !" #0047
Gebruikersavatar
Ride-aholic
Actief lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 15 jul 2005 13:19
Locatie: Oosterhout (NB)

Bericht door Ride-aholic »

Sooowww,
daar word je niet blij van, 500 Euri's zijn echt wel beter te besteden. Ik leef wel een beetje met je mee.
Maar geen ID bij je hebben, is nooit handig. Hoe moeilijk is het nou om je rijbewijs mee te nemen?
Mijn ervaring is, dat als je gewoon normaal beleefd blijft doen tegen de politie, je niet erg snel problemen krijgt. Zelfs niet als je behoorlijke grove verkeersovertredingen hebt gemaakt.
Ik snap niet dat je je autosleutels moest afgeven, maar als die worden gevorderd, ben je verplicht om je daar gehoor aan te geven. Je mag later in beklag gaan.
Door te weigeren, pleeg je (voor zover ik me kan herinneren) verzet, en dan ben je echt 'de sjaak', maar daar was je inmiddels zelf wel achter.
Ik zou mezelf voor m'n kop slaan, een vette borrel pakken, in de hoop het snel te vergeten, en lekker op vakantie gaan.

Greetz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
Blitz

Bericht door Blitz »

mijn sleutels afgeven is ook iets dat ik nooit zou doen! tenzij er een echt geldige reden voor is, maar ik ben nog altijd geen drugsdealer en zit nooit dronken achter mijn stuur ;)
als ik jou was, ik zou zeker en vast klacht indienen tegen die agenten! en ook goed checken of er geen schade is aan je speedster :!:
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

die nederlanders lachen er blijkbaar nie mee :?
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7342
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Dat afslepen is wel lullig ja, want als jij al in de cel zit, heb je geen controle meer op het type afslepen wat ze doen (mag alleen op de flapbed), en die eenstrepers ritselen gerust een reguliere afsleper.
Heb je de speedster al terug, en rondom gecontroleerd?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Smiley schreef:Dat afslepen is wel lullig ja, want als jij al in de cel zit, heb je geen controle meer op het type afslepen wat ze doen (mag alleen op de flapbed), en die eenstrepers ritselen gerust een reguliere afsleper.
Heb je de speedster al terug, en rondom gecontroleerd?
Ja die heb ik terug al rondom gecontrolleerd kon niets vinden ook niet onder de wagen. Hij is op een platte plaat gereden want ze konden er niet onder komen met de lepels.

Voor mijn kleine kenteken plaat heb ik niets gehoord die ervoor op zat met 4 agenten om mijn wagen dus dat was waarschijnlijk niet opgevallen :D
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Politie is mijn beste vriend :!: :thumbup:
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gesloten