Voorzichtig bij nat
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7343
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Voorzichtig bij nat
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- SpeedsterWimpie
- Actief lid
- Berichten: 186
- Lid geworden op: 01 sep 2006 17:29
- Locatie: Pijnacker
- Contacteer:
Shit, Shit gelukkig heeft hij de beelden nog om terug te kijken
www.WvM-Mobility.nl : NIU SuperiorStore NIU #1 elektrische scooters van de wereld
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Altijd lullig als je schade rijdt. Gelukkig valt dit dus mee. Het lijkt er wel op dat hij niet echt met z'n hoofd bij het rijden was, want ik hoor toch wel redelijk duidelijk dat hij nog vrij lang het gas erop houdt tijdens z'n wielspinmomentje... De beste stuurlui staan natuurlijk weer aan wal maar ik was iets alerter geweest in deze omstandigheden...
-
- Actief lid
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 12 jun 2007 18:48
- Locatie: Huizen
Vraag: op wat voor banden rijdt hij (ouderdom, slijtage, semi-slicks etc), welke spanning (hard of zacht), welke demper/veercombinatie, welke instelling (hard of zacht)? Stuurt hij abrupt?
Maakt werelden van verschil. Normaal gesproken zou hij in deze condities (geen diep stilstaand water) voldoende grip moeten hebben.
@Smiley: als je het VX220 forum leest (en dat doe je), is het bijna altijd diesel op de weg, vooral op rotondes. Gelul dus.
Groeten,
Nico
Natuurlijk blijft het beste wel een link auto'tje, zeker op nat, maar dit?
Maakt werelden van verschil. Normaal gesproken zou hij in deze condities (geen diep stilstaand water) voldoende grip moeten hebben.
@Smiley: als je het VX220 forum leest (en dat doe je), is het bijna altijd diesel op de weg, vooral op rotondes. Gelul dus.
Groeten,
Nico
Natuurlijk blijft het beste wel een link auto'tje, zeker op nat, maar dit?
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI
Ook meegemaakt op zandvoort in de audi s. Heel erg vaag, je hebt helemaal niet het idee dat je te fel op het gas gaat. Later bij drift sessie hetzelfde gehad, je bleef maar spinnen. Na de wijziging van Peter met de snelle gasklep response was dat probleem gewoon weg. Ik denk dat je de vertraging van de gasklep t.o.v. het gaspedaal niet moet onderschatten bij een auto als de speedster op natte ondergrond..
Mark
Mark
C30-94@0.55bar
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1924
- Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
- Locatie: Noord Holland
voorzichtig bij nat
+ 1 (op de openbare weg). Mijn gasklep staat nu nog op "lineair". Zou dus een goede reden zijn om die op "sportief" te zetten.
Misschien nog beter:..... rustig aan doen 'bij nat'! Laat ze maar gewoon voorbijkomen
Misschien nog beter:..... rustig aan doen 'bij nat'! Laat ze maar gewoon voorbijkomen
Laatst gewijzigd door S. Gonzales op 17 jul 2011 9:51, 1 keer totaal gewijzigd.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!