Aangereden in Maastricht

Algemene zaken omtrent onze auto.
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

Bericht door metallic »

speedokus schreef:Balen man, en dat weer bij jou.
Trek die verzekering maar een poot uit als je de kans krijgt.
Grt speedokus. :twisted:

nou doe dat maar niet. want dan kunnen we dat weer met z'n alle betalen via een verhoogde maandelijkse premie! :roll:
Gebruikersavatar
Kasper
Actief lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jun 2011 18:46
Locatie: Midden NL

Bericht door Kasper »

Das klote.. Veel succes!
# 0695
Blitz

Bericht door Blitz »

wat een idioot, heeft parkeersensoren en dan nog ergens tegenaan rijden :roll:
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Blitz schreef:wat een idioot, heeft parkeersensoren en dan nog ergens tegenaan rijden :roll:
Dat dacht ik dus ook... extra sneu dat hij ook met een Opel rijdt. Zo`n goed merk degraderen.
In plaats van zich neutraal te laten terugzakken bij het fietspad reed hij vol achteruit. Ik was bovendien volledig zichtbaar in spiegel.

Helaas is het niet zo eenvoudig om snel met de speedster achteruit te rijden, bovendien was ik aan het genieten van het mooie weer. Dat had ik totaal niet verwacht dat hij zoiets zou gaan doen. En dat op een straat van mijn huis. Hij komt er makkelijk van af met een lease auto, ik zit met de ellende. Ik denk dat ik in de toekomst best 8meter er tussen laat met mijn duim klaar op de toeter... ik stond echt niet dicht er op.
Speedster 75
Gebruikersavatar
Kasper
Actief lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jun 2011 18:46
Locatie: Midden NL

Bericht door Kasper »

Oblivion schreef:
Blitz schreef:wat een idioot, heeft parkeersensoren en dan nog ergens tegenaan rijden :roll:


Ik denk dat ik in de toekomst best 8meter er tussen laat met mijn duim klaar op de toeter... ik stond echt niet dicht er op.
Dat doe ik altijd.. Ik weet nog goed toen ik de Speedy net een week had. Ik stond op de pont eenmaal aan de overkant aangekomen dacht ook een oud stel "ik rijd hem achteruit". Ik had gelukkig geen schade en wat de reden is geweest is mij nog steeds onduidelijk, maar sindsdien altijd een volle wagen tussenruimte laten. :?
# 0695
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7342
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

We gaan er altijd wel vanuit dat ze ons zien, maar dat is vaak niet het geval.
Zeker als je achter een verhoogde suv staat.
Dagrijverlichting altijd aan, en afstand bewaren.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Mijn verlichting stond wel aan ja, helaas heeft het geen hulp gegeven. Mijn eigen verzekeraar is alvast op de hoogte gebracht, ik moet hun zo snel mogelijk een schadebestek bezorgen. Maakt het uit of ik het bestek in Belgie of Nederland laat opstellen? Opel Maastricht is eigenlijk het dichtste bij en zijn volgens mij beter dan die kleine zaak bij ons in Lanaken.
Speedster 75
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7342
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Ik denk dat je een opel dealer moet hebben, die toendertijd de speedster mocht verkopen, want niet alle opel dealers hebben toegang tot speedster informatie en onderdelen/prijzen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2357
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

Ik zou hem bij een Lotus Garage binnen doen, je gaat eens aan de verzekering moeten vragen of je hem in Nederland mag laten maken aangezien het over een Belgische verzekering gaat.
Het hangt er ook vanaf hoe je verzekert bent ik zou gaan voor een nieuwe voorclam een nieuw licht de kosten van een wagen tot de reparatie kan uitgevoerd worden.

Ik zou hem dan wel zo laten repareren en het extra geld dat ik dan overheb in de auto steken uitlaat ophanging.....
30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

gertje schreef:Ik zou hem bij een Lotus Garage binnen doen, je gaat eens aan de verzekering moeten vragen of je hem in Nederland mag laten maken aangezien het over een Belgische verzekering gaat.
Het hangt er ook vanaf hoe je verzekert bent ik zou gaan voor een nieuwe voorclam een nieuw licht de kosten van een wagen tot de reparatie kan uitgevoerd worden.

Ik zou hem dan wel zo laten repareren en het extra geld dat ik dan overheb in de auto steken uitlaat ophanging.....
De verzekering van de tegenpartij is een Nederlandse.
Situatie is in dit geval (voor de verandering) Nederlander rijdt tegen Belg.

Ik zou het liefst ook naar een Lotus Garage gaan maar die zijn helaas niet dichtbij te noemen. Is wel een goed idee van jou dat laatste. (mocht er geld over zijn)
Speedster 75
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Hmmm zou dit actueel zijn? Dagwaarde van 11.376 euro.
https://www.autodna.nl/info/dagwaarde-o ... dster.html
Zoveel had ik niet meer verwacht. 3/4 de van die prijs verkrijgen kan ik nog mee leven al zal die expert wel heel moeilijk gaan doen. Als hij weer is zoals hij was ben ik tevreden.
Speedster 75
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2357
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

Denk eraan dat je op een Nederlandse site zit te zien. Ik weet niet hoe je verzekering dit gaat regelen maar het blijven schurken ondereen he

Oblivion schreef:
gertje schreef:Ik zou hem bij een Lotus Garage binnen doen, je gaat eens aan de verzekering moeten vragen of je hem in Nederland mag laten maken aangezien het over een Belgische verzekering gaat.
Het hangt er ook vanaf hoe je verzekert bent ik zou gaan voor een nieuwe voorclam een nieuw licht de kosten van een wagen tot de reparatie kan uitgevoerd worden.

Ik zou hem dan wel zo laten repareren en het extra geld dat ik dan overheb in de auto steken uitlaat ophanging.....
De verzekering van de tegenpartij is een Nederlandse.
Situatie is in dit geval (voor de verandering) Nederlander rijdt tegen Belg.

Ik zou het liefst ook naar een Lotus Garage gaan maar die zijn helaas niet dichtbij te noemen. Is wel een goed idee van jou dat laatste. (mocht er geld over zijn)
30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Ik vindt dit een hele hoge inschatting, mijn inziens komt 6000 euro meer in de buurt.
Zuiver gezien het type, het bouwjaar en de kilometerstand.
Dit is geen taxatiewaarde, maar gewoon de dagwaarde.
Grt Speedokus. 8)
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
waggel
Actief lid
Berichten: 100
Lid geworden op: 11 okt 2011 9:14
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Sterkte

Bericht door waggel »

Heel veel sterkte en hoop dat je gauw weer op de weg bent en alle verzekering gedoe achter je kunt laten.
Waggel - Koeieblik - Speedster 2.2 #683
Traveling the world in a "slow pace"
www.waggeladventures.com
Blitz

Bericht door Blitz »

voor een bestek hoef je niet noodzakelijk naar een merkgarage. eender welk erkend hersteller voldoet ;)
Plaats reactie