Speedster alg. verzekering

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1477
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:15

Re: Speedster alg. verzekering

Bericht door Co'tje »

Ben hier een paar keer geweest.
Voordelig en komt naar je huis voor de taxatie.
Heeft al erg veel Speedsters en Lotussen gedaan.

P. H. Noorman van der Dussen
Vogellaan 3 2352EA Leiderdorp


Verzekeringen hier afgesloten. Prima adres.

Appels verzekeringen
Carel Jan van Loon
Telefoon vaste lijn via receptie: 013 - 530 34 03
Mobiel: 06 - 55 77 86 78
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Re: Speedster alg. verzekering

Bericht door RollatorGT »

okee, nu exmanta nog uit zijn winterslaap krijgen, ik weet nog niet wat een upgrade Z2.2 SE - SC kost, ik schat zelf met gebruikte materialen +/- 4500 pegeltjes.
Sorry beste Belgische vrienden, in Nederland kunnen wij hier nog over lullen en ook "nog" legaal realiseren.
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Speedster alg. verzekering

Bericht door timmyboy55 »

S. Gonzales schreef:Ook bij Steijn. :yes: en ik ook.
Steijn dus :bag: haha lijkt er op :P
Gebruikersavatar
paul
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1092
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
Locatie: Groningen

Re: Speedster alg. verzekering

Bericht door paul »

Verzekering zit ik ook bij/via van Loon maar ik betaal wel ca. 675,- per jaar op basis van € 21.000,- taxatiewaarde. Zal toch eens kijken naar dat adres
van Stev6. scheelt al bijna € 200,- per jaar. :wacko:

Taxatie laat ik ook weer doen door Steijn te Waddinxveen. Ik ben februari 2017 weer aan de beurt.Prima bedrijf en reële taxatiewaarde.
Zit nog wel te twijfelen om ook (eerst) de SC upgrade te doen. Heb Exmanta hier wel eens voor benaderd (Zelf kan ik het niet :bag: ) , maar hij zal het toen wel te
druk hebben gehad :wink: Misschien nog eens een poging wagen.

Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7342
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Speedster alg. verzekering

Bericht door Smiley »

Ik betaal iets van 900 bij van Loon.

Gelukkig haal ik dat er ruimschoots uit, met die 5 x per jaar dat ie de garage uitkomt :mrgreen:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Re: Speedster alg. verzekering

Bericht door RollatorGT »

Heren,
Wat gezocht naar voorwaarden v.d. Europeesche (tip SteV6).
Alleen via tussenpersoon,
Max. 20 jaar oud, (geen probleem dus), AUTO !!!! voor de 50 plussers,
In bezit van auto voor dagelijks gebruik, (lijkt mij een rekbare en onderhandelbare voorwaarde),
WA+ (beperkt casco) dekt "blijkbaar" ook schade eigen voertuig door eigen schuld mits geen "eenzijdig" ongeval, b.v. uit de bocht vliegen, natuurlijk een onnodige beperking want dit overkomt ons nooit !!! toch???
Een tussenpersoon kan iemand in uw eigen omgeving zijn, in mijn geval de fietsenmaker in mijn dorp, maar b.v. UNIVE is ook tussenpersoon.
Ik ben even kwijt wie wat gezegd heeft maar het lijkt er op dat even winkelen en vooral onderhandelen met een Europeesche "tussenpersoon" de beste optie is.

Grtzzz Spenkie.
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Re: Speedster alg. verzekering

Bericht door Elise »

Ik ben wel een beetje moe geworden van alle bedrijfswisselingen van Carel Jan van Loon, waarbij je als een stuk vee verhandeld wordt.
Quarz, Guijt, Appels verzekeringen en ik geloof dat dat nu weer Clemententromph is geworden?

Vervelende is dat bij de overnames niet alle polissen mee gaan, zo is de motor verzekering bij Guijt achtergebleven waardoor ik nu ineens 2 tussenpersonen heb.

Ook onlangs moeten constateren dat Turien iedere maand ten onrechte prolongatiekosten in rekening brengt.

Kortom, ik ben niet meer zo tevreden over Carel Jan van Loon.
Gebruikersavatar
paul
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1092
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
Locatie: Groningen

Re: Speedster alg. verzekering

Bericht door paul »

Ook onlangs moeten constateren dat Turien iedere maand ten onrechte prolongatiekosten in rekening brengt.
OK dan... :shock: Dat zal ik ook eens nakijken, want ik heb via Turien ook maandelijkse automatische afschrijvingen.

Groeten,
Paul
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Re: Speedster alg. verzekering

Bericht door Elise »

paul schreef:
Ook onlangs moeten constateren dat Turien iedere maand ten onrechte prolongatiekosten in rekening brengt.
OK dan... :shock: Dat zal ik ook eens nakijken, want ik heb via Turien ook maandelijkse automatische afschrijvingen.

Groeten,
Paul
Dat is/wordt wel geregeld (zo traag als dikke .....), maar je moet er wel weer achteraan.
Iedere maand werd er 0,73 teveel afgeschreven, waar ik pas na lange tijd achter kwam.
Geen mega bedrag, maar omgerekend wel 1,2% van de premie...... en als dat bij meerdere mensen zo is loopt dat lekker op voor Turien.
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Re: Speedster alg. verzekering

Bericht door RollatorGT »

De meeste Old/Sport/Yung timer verzekeringen eisen een 2e auto voor dagelijks gebruik.
Ik heb samen met mijn zoon een (1) 2e auto, is er een manier om voor beiden b.v. een Sport time verzekering te fiksen voor De Speedster en de GTI (stage 3).

Spenkie.
Plaats reactie