semi slicks

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

semi slicks

Bericht door RollatorGT »

Beste brave NA rijders, turbo beulen en SC vandalen,
Wie kan mij iets vertellen over semi slicks DMack DMT 3.
Ze worden aangeboden door Roy van Lune op marktplaats.
18 inch, niet voor mij maar voor het "Golfje" van mijn zoon (355 pk)

Groeten,Spenkie.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: semi slicks

Bericht door tibby »

Dmack wordt redelijk veel in het rallycircuit gebruikt (cross, schoonbroer zit daarin)
captain slow
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Re: semi slicks

Bericht door RollatorGT »

Excuus voor mijn "late" reactie Tibby,
Inderdaad rally banden, DMack DMT 3 volgens verkoper.
DMT 3 is W2 = weth of intermediair maar op de foto is minimaal te zien XS en dat is weer geschikt voor -6 tot plus 8 graden.
Heeft uw schoonbroer of enigszins aanverwant familielid of iemand die u moet gedogen als familie of kennis verstand van deze materie.

Groeten uit het lage land.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: semi slicks

Bericht door tibby »

Hoi,

Verder weet ik niets over deze banden....En m'n schoonbroer is net vertrokken naar de USA en heeft een afspraak bij Gas Monkey's Richard Rawlings 8)
Aan m'n familieleden moet ik zeker niets vragen........ Die zijn nog dommer dan het het achterste van een koe :lol: (komt ervan als je m'n speedster uitmaakt voor mislukte Ferrari :evil: )
captain slow
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Re: semi slicks

Bericht door RollatorGT »

Beste Tibby,
Als jou familie een Speedster een mislukte Ferrari noemt kun je ze inderdaad dom vinden, je kunt het hooguit een Lotus noemen die ook nog enigszins geschikt is voor de openbare weg en "beperkt" dagelijks gebruik.
De DMack DMT3 XS banden zijn na wat speurwerk echte semi slicks en zeer bekend in de rally wereld.
Profiel nieuw 6.5 mm, soft compound en in Nederland toegestaan voor "straat" gebruik.
Prijskaartje van de goedkoopste aanbieder, 268 euro per band gemiddeld, 225 band breedte.
Als het mee zit heeft mijn zoon voor 400 euro een nieuw setje van deze banden gescoord.

Waarom lullen de zuiderburen zo makkelijk en spontaan en de Hollanders altijd gereserveerd en zakelijk.

Spenkie.
Plaats reactie