Pagina 74 van 94

Geplaatst: 29 jan 2013 19:49
door the-duke
:thumbup:

Gr,
The Duke

Geplaatst: 31 jan 2013 19:38
door vauxhall

Geplaatst: 31 jan 2013 19:52
door vauxhall

Geplaatst: 01 feb 2013 8:43
door Maarten

Geplaatst: 01 feb 2013 12:13
door Herman
Deleted

Geplaatst: 04 feb 2013 18:40
door allen
Herman schreef:Als het budget geen grenzen kende...
Gek genoeg had ik dat idee wel bij jou. :lol:

Geplaatst: 04 feb 2013 20:15
door Herman
Deleted

Geplaatst: 04 feb 2013 21:44
door Maarten
Herman schreef:Als het budget geen grenzen kende waren het beslist opties geweest. Maar nu moet ik het doen met een paar andere asjes in de huidige bak. En helaas is het schakelpatroon nog hetzelfde. Dus niet echt sequential. Daarmee vervalt de paddle-shift optie van geartronics (denk ik).
Maar wellicht voor een volgend project. En dan gelijk een LS7 met compressor er in en de achterwielen een stuk naar achteren.... :P :roll:
Vriend van mij heeft het chassis van de Hennesy Venom mee ontwikkeld...

Geplaatst: 04 feb 2013 21:58
door Maarten
Herman schreef:Als het budget geen grenzen kende waren het beslist opties geweest. Maar nu moet ik het doen met een paar andere asjes in de huidige bak. En helaas is het schakelpatroon nog hetzelfde. Dus niet echt sequential. Daarmee vervalt de paddle-shift optie van geartronics (denk ik).
Maar wellicht voor een volgend project. En dan gelijk een LS7 met compressor er in en de achterwielen een stuk naar achteren.... :P :roll:
Je hebt gelijk dat systeem werkt alleen met een 'barrel' schakelsysteem.

Geplaatst: 05 feb 2013 6:26
door Herman
Deleted

Geplaatst: 08 feb 2013 13:30
door Herman
Deleted

Geplaatst: 08 feb 2013 13:31
door Herman
Deleted

Geplaatst: 08 feb 2013 13:35
door Herman
Deleted

Geplaatst: 08 feb 2013 13:37
door Herman
Deleted

Geplaatst: 08 feb 2013 13:40
door Herman
Deleted