kleine kentekenplaat

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1513
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Bericht door Arno »

Ik bedoel meer dat 'oom agent' dan er niks meer tegenin kan of hoeft te brengen. Wat hen betreft is dan alles prima in orde.

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

En de standaard plaat hoeft niet meer mee naar de APK keuring...
Afbeelding
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Arno schreef:Ik bedoel meer dat 'oom agent' dan er niks meer tegenin kan of hoeft te brengen. Wat hen betreft is dan alles prima in orde.

Bye, Arno.
Doel je dan op zo'n Amerikaans plaatje of dat je gewoon een sticker kunt laten maken? Ik wil best wel een ritje rdw wagen, gezien ik op de neus van de Caterham helemaal geen voorbereiding zit voor een kentekenplaat. Dat zou eigenlijk alleen maar bovenop de neus kunnen op een normaal formaat dmv een sticker.
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1513
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Bericht door Arno »

allen schreef: Doel je dan op zo'n Amerikaans plaatje of dat je gewoon een sticker kunt laten maken?
Amerikaans plaatje.

Alleen de officiele platen (normaal formaat rechthoekig, vierkant of met kenteken-toevoeging een klein 'amerikaans') zijn 100% legaal.

Alle andere vormen van platen zoals stickers, etc. hebben geen GAIK keurmerk en serienummer en zijn dus per definitie volgens de letter van de wet illegaal.

Ook in de UK geldt dit trouwens al redelijke tijd. Stickers op de neus als kenteken zijn daar ook al jaren niet meer toegestaan. Alleen auto's van voor een bepaald jaartal mogen dat daar nog voeren (vergelijk met de blauwe platen heir).

Het is alleen altijd afhankelijk van de 'sterke arm' of het ook daadwerkelijk gecontroleerd en beboet wordt.

Bij een seven-stijl auto heb je voor zover ik weet vaak wel beugels die tegen de onderkant vand e nose-cone worden geplaatst waar dan de plaat op wordt geschroefd.

Zoals dit:

Afbeelding

Weinig kans dat de bij de RDW kunt aantonen dat een gewone plaat niet past, maar ook hier weer: de keurmeester kan 'vriendelijk' zijn.

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
rayz25

Bericht door rayz25 »

Nog iemand tips hierover welke maat sticker land leverd andere maten dan sommige hier hebben besteld via stickerland.

Mijn kenteken plaat is vandaag eraf gevallen dus die komt er niet meer op.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

kleine kentekenplaat

Bericht door S. Gonzales »

Bij stickerland op maat laten maken, 39,5 cm x 8,5 cm.

Succes!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Emiel
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 17 mar 2011 10:29
Locatie: Limburg/Amsterdam

Bericht door Emiel »

Reden overigens waarom stickerland geen reflecterende stickers doet is dat de reflectie in de sticker glas schijnt te zijn en daar de mesjes bot van worden.

Zo legde Dennis me vorig jaar uit.
Show and shine is for Barbie and Ken.......
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

kleine plaat

Bericht door twinair »

Maak dat je originele plaat achterin ligt, evenals de ring-steeksleutel waarmee je hem kunt wisselen ter plaatse (of dubbelzijdige tape, zoals meerdere platen zitten bevestigd).. Vertel de wachtmeester 1e klas dat je het niet wist....................... en dat je het meteen veranderd.
Vraag meteen hoeveel pk s de Volvo van de Zilverknopen heeft, en ze zijn ook weer goedgezind, toch?



Een sneeuwschuiver oogt niet echt.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Ze zijn besteld 2setjes 32,- euro ongeveer was het.
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

Bericht door metallic »

rij zelf ook al 4 jaar (met de org.in de kofferbak)rond met kleine amerikaanse plaatjes.
zonder nl watermerk. maar één keer aangehouden toen verteld dat ik zeer regelmatig de wastunnel bezoek en dat hij daarom gekrompen is.
hij trapte erin...nou jullie nog. :lol:
Gebruikersavatar
12Esc
Mega lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:06

Bericht door 12Esc »

Ik had een gat in de kentekenplaat gemaakt en altijd een bout bij me die in de sleepooghouder paste. Op die manier kon ik eenvoudig de originele plaat erop schroeven als dat nodig zou zijn.
rayz25

Bericht door rayz25 »

12Esc schreef:Ik had een gat in de kentekenplaat gemaakt en altijd een bout bij me die in de sleepooghouder paste. Op die manier kon ik eenvoudig de originele plaat erop schroeven als dat nodig zou zijn.
Goed idee ga ik ook doen.
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

12Esc schreef:Ik had een gat in de kentekenplaat gemaakt en altijd een bout bij me die in de sleepooghouder paste. Op die manier kon ik eenvoudig de originele plaat erop schroeven als dat nodig zou zijn.
Hé, dat is een goed idee! Even een passende bout zoeken ...

Afbeelding

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

SteV6 schreef:Hé, dat is een goed idee! Even een passende bout zoeken ...
Standaard M8.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Vandaag stickers binnen, gelijk naar de fixit 2 x Trespa plaatje gehaald.
1 voor de sticker, de ander iets kleiner plaatje voor op de bumper te schroeven. Het kleine plaatje klittenband erop, en ook op de kentekenplaat omdat de bumper iets rond liep durfde ik het niet aan om direct op de bumper te plakken. Daarom een support plaatje gemaakt.

Morgen laat ik wat foto"s zien.
Plaats reactie