carroserie problemen

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

carroserie problemen

Bericht door gertje »

vandaag aan het afschuren begonnen van de clams. Ik had geen osmose pobleem maar mijn lak begon af te schilferen aan de zijmeten van de voor en achter clam. na het schuren bleek dat deze meten eigenlijk veel breder zijn maar deze in de fabriek bij geplakt zijn zodat dit een mooi fijn meet je is. ditgeen dat bijgeplakt is kan ik er zo afkrabben. nu wil ik dit terug goed in orde krijgen. maar daar zit het probleem. de clams zijn gemaakt uit polyester pasta (dit na contact met lotus antwerpen en lotus oostende) zij zeggen dat men de clams niet met polyester te maken zijn omdat gewone polyester hier niet goed op hecht en dit na een tijd terug problemen geeft.
heeft iemand hier ervaringen mee hoe dit op te lossen en heeft iemand deze problemen ook al voor gehad.
mogen komen de foto's
Bijlagen
na de plamuur weg gekrabt is
na de plamuur weg gekrabt is
1297961295NBILD1850.JPG (36.57 KiB) 1301 keer bekeken
hier zie je op de meet dat deze bijgewerkt is met iets en hierdoor blod de verf af
hier zie je op de meet dat deze bijgewerkt is met iets en hierdoor blod de verf af
1297961248NBILD1849.JPG (36.07 KiB) 1304 keer bekeken
hier zie je waar de verf afblod hij heeft dit over heel de wagen aan de kleine meetjes
hier zie je waar de verf afblod hij heeft dit over heel de wagen aan de kleine meetjes
1297961161NBILD1857.JPG (34.12 KiB) 1303 keer bekeken
Laatst gewijzigd door gertje op 17 feb 2011 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Bericht door Exmantaa »

Ik heb voor een clam reparatie epoxy gebruikt. Dat hecht een stuk beter en geen enkel probleem gehad.
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

voor reparatie is dit geenprobleem maar om zo een klein stukken op te moete vullen zonder dat ze terug loskomen
Plaats reactie