Heb wat meer info over de turbo. Is een hybride op basis van Audi TTRS binnenwerk in een K16 behuizing met Z20let spruitstuk (uiteraard). Daardoor past het netjes. Er zitten heel wat CNC uurtjes in en 't ding heeft een levertijd van week of 4.
Voor de rest is de stand van zaken (voor het leesgemak):
Chargecooler is bij elkaar geraapt van 2x kleine Hoffman radiatoren op de plek waar ooit de mistlampen zaten en A45 intercooler met op maat gemaakte korte aan- en afvoer. EDS inlaatspruitstuk en grote gasklep
Blok had al low-compression zuigers en andere drijfstangen in 2016. Grotere oliepomp, Originele kop, niet geflowd en standaard nokkenassen, balansassen zijn eruit, zuigerbodemkoeling en zwaardere koppeling. Vorige maand de lagerschalen nagezien en vervangen als preventief onderhoud. Uitlaat met sportcat, geen precat en ik dacht 2,5 of 3 inch.
M32 zesbak.
Ecu uit Astra met aangepaste module voor de A/C. Max toerental aangepast en voor de tractiecontrole zijn ook wat settings anders ingesteld. Cruise control, met hendeltje uit Astra (denk ik).
Alcantara interieurdelen en stoelbekleding.
Geen LSD, maar wel Racelogic TC met digitale adjuster.
4-pot AP 306mm voor en de AP 2-pot voorklauwen zitten nu achter met extra handremklauwtjes. Pagid 14 rondom. Ohlins schokbrekers 2-way adjustable met losse reservoirs. Lotus SE 17/18" velgen met R1R's 215/45R17 (loopt iets aan bij max uitslag) en 245/40R18.
Brandstoftank ProAlloy 60Liter met central collector en zware brandstofpomp en WF8160 filter.
Brandblussysteem vast ingebouwd met sproeiers in interieur en motorruimte.
Racelogic VideoVbox light met 2 cameras, OLED display en extra input module (daar zit nog wat werk in). Scangauge II, Alpine Radio met iPod interface.
Alarm, afstandbediening, centrale deurvergrendeling en elektrische raambediening.
Ge-wrapped en voorzien van SE badges (omdat ie echt alle opties heeft van de SE, en meer...).
Bij laatste weging 995kg met halve tank zonder inzittenden.
Redelijk veel onderdelen gebruikt gekocht. Geen idee wat het kostenplaatje is.
Maar, kortom, nu wel nagenoeg perfect. Niets meer aan doen. Alleen nog even zien hoe de powercurve eruit ziet woensdag.....
Zal wel goed zijn, en anders zit er nog wat ruimte in nokjes en uitlaat....