Eltech Italia

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
aboellaard
Mega lid
Berichten: 821
Lid geworden op: 13 dec 2010 10:56
Locatie: Emst

Eltech Italia

Bericht door aboellaard »

Iemand die een werkend email adres heeft van Eltech in Italie? Ik krijg een foutmelding bij het email adres wat op hun site staat (eltech.italia@gmail.com en heb ook eltech-italia@gmail.com geprobeerd). Ben op zoek naar inserts voor de voor clam, maar Edel reageert niet, Matt (FLD in de UK) heeft het te druk en bij Eltech krijg is dus die email error. Ben geen fan van Facebook, heb geen account en ga er ook geen aanmaken alleen om met Eltech in contact te komen. Ander adres voor die inserts, die allemaal op elkaar lijken, ook welkom.
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Re: Eltech Italia

Bericht door martinb »

aboellaard schreef:Iemand die een werkend email adres heeft van Eltech in Italie? Ik krijg een foutmelding bij het email adres wat op hun site staat (eltech.italia@gmail.com en heb ook eltech-italia@gmail.com geprobeerd). Ben op zoek naar inserts voor de voor clam, maar Edel reageert niet, Matt (FLD in de UK) heeft het te druk en bij Eltech krijg is dus die email error. Ben geen fan van Facebook, heb geen account en ga er ook geen aanmaken alleen om met Eltech in contact te komen. Ander adres voor die inserts, die allemaal op elkaar lijken, ook welkom.
Is het al gelukt? Op de foto's van de eltech producten staat eltech.italia@gmail.com (als je een melding terug krijgt met bv deze code: SMTP 552 ergens in het bericht dan is de mailbox vol) Wel verwarrend dat ze een website eltech-italia.com hebben en een emailades bij gmail en dan ook nog met net iets andere naam . ipv - .
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Gebruikersavatar
aboellaard
Mega lid
Berichten: 821
Lid geworden op: 13 dec 2010 10:56
Locatie: Emst

Re: Eltech Italia

Bericht door aboellaard »

Was me ook al opgevallen van die . en -, dus beide geprobeerd. De . werkt, maar ze antwoorden gewoon niet. Heb nu via Diamondracing in D besteld, na eerst even geinformeerd te hebben of ze kunnen leveren. Die zijn Eltech dealer en volgens zeggen kunnen ze leveren. Duurt wel 4-6 weken. Kan me ook voorstellen dat je als 'produktiebedrijf' met dealers liever via je dealernetwerk werkt. Cross channel conflicts e.d. Maar dan zou je dat ook via je website moeten laten weten. Maar eerst eens kijken of dit werkt.
Gebruikersavatar
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1477
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:15

Re: Eltech Italia

Bericht door Co'tje »

aboellaard schreef:De . werkt, maar ze antwoorden gewoon niet.
Ik doe nooit meer zaken met Eltech. Communicatie is waardeloos, wachttijden onacceptabel lang en een paar keer slechte spullen gekregen. Oa een beschadigde clam overgehouden aan een splitter met scherpe randen die niet goed bleek te passen. Hopen dat problemen worden opgelost, een excuus kan er in ieder geval niet af.

:bash: :bash: :bash:
Gebruikersavatar
aboellaard
Mega lid
Berichten: 821
Lid geworden op: 13 dec 2010 10:56
Locatie: Emst

Re: Eltech Italia

Bericht door aboellaard »

Kan ik me heel goed voorstellen. Verschrikkelijk irritant als iemand niet reageert. Maar wie schetst mijn verbazing dat ik gisteren toch antwoord kreeg. Jammer, maar al besteld. Grappig dat dezelfde inserts via Eltech wel een stuk duurder zijn. Zal wel prijsaanpassing 2019 zijn, die in D nog niet is doorgedrongen.
Plaats reactie