Kent iemand een goede uitlijner in België..

Alle overige technische zaken.
Gebruikersavatar
bAAx
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 jan 2005 9:10
Locatie: Gent, België

Kent iemand een goede uitlijner in België..

Bericht door bAAx »

waar ik dit kan laten uitvoeren.. (quote van Mark V, in de topic over achterbanden)

"Het goed uitlijnen van een speedster is denk ik een van de beste en goedkoopste upgrades die je kan doen voor de auto. Ik heb hem zelf (door omstandigheden) nu al 3 keer moeten laten uitlijnen. Ben nog niet eens voor de "extreme" settings gegaan, maar alles goed laten zetten scheelt al ERG veel. Uitlijnen laat ik doen bij Roline in Lopik. Gasten zijn erg goed en nemen er lekker de tijd voor.

Ik rij nu met de volgende settings:
Voor: 8 minuten uitspoor per wiel (16 minuten gecombineerd)
Achter: standaard toespoor

Achter had ik dus aan 1 kant uitspoor staan (levensgevaarlijk bij een achterwiel aandrijver). Voor stond de auto op iets toespoor. Nu ik meer uitspoor heb staan is de auto wat nerveuzer op bv de snelweg, maar wat stuurt het ding geweldig in de bochten . Wat je merkt is dat de auto veel sneller reageert op je stuurbewegingen en veel meer zin heeft om de bocht in te duiken.

Verder heb ik het camber voor wat meer gelijk gezet (dat kan je makkelijk zelf doen). Tegen de zomer ben ik van plan het camber voor naar max te brengen, zou dan op -1 graad per kan negatief moeten kunnen komen. Zal even prutsen worden waarschijnljik, want links voor bij mij kan meer camber halen dan rechts. Dat zou er iig voor moeten zorgen dat er minder onderstuur is in de bochten. Dan nog 195's voor, denk dat de wegliggen dan toch wel erg toppie moet zijn "

?? :)

Liefst in de buurt van Gent ;)


alvast bedankt voor de tips!

Axel
Plaats reactie