remmen

Alle overige technische zaken.
Plaats reactie
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

remmen

Bericht door jans »

Hi SteV6
is dat niet iets voor jou?er zijn ook nog grotere rem schijven in de handel.Remmen een stuk beter.

jans
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Nee, voorlopig niet. Eerst de standaard blokken vervangen door Ferodo DS2500 of Pagid RS14. Nadeel van de laatste blokken is dat ze koud nauwelijks remkracht kunnen leveren.

En ik denk dat bredere voorbanden, in ieder geval op droog, ook meer remkracht en doseerbaarheid zullen geven.

Maar zoals eerder gezegd: we gaan testen als het weer beter is geworden!

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ik denk ook dat de DS2500 de beste allround keus zijn. Ik heb eigenlijk nog nooit iets negatiefs over deze blokken gehoord, en ze zijn nog redelijk betallbaar ook. Het is wel altijd handig om eerst eens wat rond te bellen voor prijzen van de Ferrodo's, een maat van mij heeft ze ook en die heeft 20% op de prijs kunnen besparen....
SteV6 schreef: ....

Maar zoals eerder gezegd: we gaan testen als het weer beter is geworden!

SteV6
Hoe is het weer nu in NL? Als ik de 4de weer terug kom, kan ik dan gelijk het dakje eraf trekken? :) 8)
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Maik schreef:Ik denk ook dat de DS2500 de beste allround keus zijn. Ik heb eigenlijk nog nooit iets negatiefs over deze blokken gehoord, en ze zijn nog redelijk betallbaar ook. Het is wel altijd handig om eerst eens wat rond te bellen voor prijzen van de Ferrodo's, een maat van mij heeft ze ook en die heeft 20% op de prijs kunnen besparen....
SteV6 schreef: ....

Maar zoals eerder gezegd: we gaan testen als het weer beter is geworden!

SteV6
Hoe is het weer nu in NL? Als ik de 4de weer terug kom, kan ik dan gelijk het dakje eraf trekken? :) 8)
Hallo
De ferrodo's heb ik net binnen gekregen 83 euro incl verzend kosten
Bestelt bij Beek tuning.Alleen de voorwielen!Deze kosten bij Moto concept
125 euro ex verzend kosten :?:
Wat het weer betreft,ik beb bezig met de ramen dicht te timmeren :mrgreen:
Plaats reactie