wat ouder of wat nieuwer??

Alle overige technische zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruudje
Lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 feb 2005 18:06
Locatie: zuid_west

wat ouder of wat nieuwer??

Bericht door ruudje »

Even een vraag.
Als ik dit forum zo lees zijn er best wel een aantal mensen die nogal wat kleine problemen hebben gehad met hun nieuwe(jonge)speedster.
Is het nu verstandig om 1 te kopen van 2001-2002 met een aantal km
waar de ziektes uit zijn?
Of valt het allemaal wel mee en koop ik beter zo jong mogelijk?
Hoeveel jaar is eigenlijk de fabrieksgarantie?
En naar welke dealer ga je in west brabant?
Ben 3 weken geleden bij een dealer in bergen op zoom geweest ,die zouden info opsturen(die moet nog komen).
Vond niet dat ze er veel moeite voor deden .


groeten ruud
Gebruikersavatar
Dutch Boy
Actief lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:42
Locatie: Nbrrrrrr
Contacteer:

'heb goed val goed'

Bericht door Dutch Boy »

Ruudje, volgens mij is het 'heb goed, val goed' :mrgreen: of: je hebt gewoon geluk.
De huidige is mijn 2e Speedy, de techniek is bij beiden prima, de onderlinge (afwerkings) kwaliteit verschilt enorm maar in het algemeen is de kwaliteit van de Speedy sowieso al niet 'des GM's'
Zo verschijnen er bij de huidige blaasjes onder de lak, 'iets' wat de vorige niet had. (NB: de diverse plekken zijn prima hersteld, daar niet van, maar inmiddels overweegt men, omdat het een terugkerend probleem is, om 'm maar helemaal over te spuiten....) en bij deze ben ik ook al toe aan het 3e paar achterlichten (lekkage; iets wat bij de vorige 1x voorkwam). :roll: Het heeft ook wel 'iets', dan weet je tenminste dat je iets bijzonders hebt :twisted:
Volgende maand ben ik bij LOTUS, ik zal er bij hen toch eens navraag naar doen :shock:
Wat de dealer betreft: de betrokkenheid bij auto (én klant) verschilt tussen de diverse dealers (blijkbaar; zie deze site) enorm, in West-Brabant ken ik er geen maar over mijn dealer ben ik dik tevreden. (nb: Lathouwers Den Bosch; Overigens ergens staan op dit forum ook minder goede ervaringen met Driessens uit Eindhoven; mijn ervaringen met hen, wel met een ander GM-merk, zijn prima.)
Succes :!:
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ik ben tot dit moment prima tevreden over Opel Centrum Oosterhout. Die is niet zo heel ver van Bergen op Zoom vandaan.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Ik sluit me bij Piet aan :lol:
Gebruikersavatar
vlieger
Actief lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:18
Locatie: Noord-Brabant

Re: wat ouder of wat nieuwer??

Bericht door vlieger »

En ik ook!
Plaats reactie