remmen deel 2

Alle overige technische zaken.
Matsuru
Actief lid
Berichten: 166
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:27
Locatie: Noord-holland

Bericht door Matsuru »

Arno schreef:
Is de 3xxx serie niet 'RedStuff' van EBC? (ze maken ook nog YellowStuff en BlackStuff)

Daar zou ik helemaal niet aan beginnen als je wilt dat je schijven nog even mee moeten..

Bye, Arno.
Je had helemaal gelijk, Arno.
DP 2*** zijn Greenstuff en DP 3*** zijn Redstuff

Vandaag even navraag gedaan en de remblokken van de NA en de Turbo zijn gelijk.

Greenstuff voorremblokken: 2197/2 €55,-
Greenstuff achterremblokken: 2885/2 €81,-
komen nog verzendkosten bij van leverancier naar mijn automaterialendealer €6,50

Totale kosten: €142,50

Redstuff zijn €5,- euro duurder, maar achterremblokken zijn (nog) niet leverbaar.

Groetjes Erwin

P.S. voor Jan: Als je intresse hebt kan ik ze morgenochtend vroeg bestellen en heb ik ze vrijdag in huis.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Matsuru schreef:Arno schreef:
Is de 3xxx serie niet 'RedStuff' van EBC? (ze maken ook nog YellowStuff en BlackStuff)

Daar zou ik helemaal niet aan beginnen als je wilt dat je schijven nog even mee moeten..

Bye, Arno.
Je had helemaal gelijk, Arno.
DP 2*** zijn Greenstuff en DP 3*** zijn Redstuff

Vandaag even navraag gedaan en de remblokken van de NA en de Turbo zijn gelijk.

Hoi Erwin

Heb net even gegeld met BEEK tuning ,en ze zeiden dat ondanks dat ze dealer zijn van o.a. green stuff, hier niet over te spreken waren!!??
Ze gebruiken zelf altijd FERODO type DS 2500 deze waren ongeveer de beste rem blokjes die er op dit moment te krijgen zijn.Deze gebruiken ze zelf ook voor de racerij.gezien bij BIESHEUVEL
Met een warmte graad van ruim 700 graden.
Na hevig overleg heb ik deze maar besteld,mede omdat ze mijn auto kennen i.v.m. getunde motor e.d.Kosten 100 euro.(alleen voor).

Greenstuff voorremblokken: 2197/2 €55,-
Greenstuff achterremblokken: 2885/2 €81,-
komen nog verzendkosten bij van leverancier naar mijn automaterialendealer €6,50

Totale kosten: €142,50

Redstuff zijn €5,- euro duurder, maar achterremblokken zijn (nog) niet leverbaar.

Groetjes Erwin

P.S. voor Jan: Als je intresse hebt kan ik ze morgenochtend vroeg bestellen en heb ik ze vrijdag in huis.
Plaats reactie