Geen Speedster, maar TVR Tuscan te koop

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Re: Geen Speedster, maar TVR Tuscan te koop

Bericht door Hendrik-Jan »

12Esc schreef:ik heb hem nodig, als compensatie voor mijn andere auto. Dat is tegenwoordig namelijk een Tesla (model S). Geen uitstoot en geen geluid. Gemiddeld genomen over die twee auto's voldoe ik nu aan de norm ;)
Geldt ook voor het geluid... Goede beslissing Maurice. Mooie auto.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Re: Geen Speedster, maar TVR Tuscan te koop

Bericht door jaydee »

Hoe bevalt de Tesla? Ik vind dat een erg indrukwekkende auto. En nog mooi ook.
Jägertee
Gebruikersavatar
12Esc
Mega lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:06

Re: Geen Speedster, maar TVR Tuscan te koop

Bericht door 12Esc »

jaydee schreef:Hoe bevalt de Tesla? Ik vind dat een erg indrukwekkende auto. En nog mooi ook.
ge-wel-dig!
Meestal als ik een andere auto kocht was het nieuwe er snel af en viel het een beetje tegen. Maar niet met de Tesla. Nog steeds kijk ik er elke keer naar uit om ermee te kunnen rijden. De rust en tegelijk het gemak waarmee die auto enorm snel kan accelereren (niet terugschakelen, geen turbo's die op gang moeten komen, maar direct vooruit als een katapult). Dit is echt de toekomst van autorijden, daar ben ik van overtuigd.
En dan de range: 300-350 km is goed haalbaar (in de winter eerder 300, in de zomer 350). En als je dus zoals ik thuis een laadstation hebt begin je elke dag met een volle accu en hoef je je daar geen zorgen over te maken. En lachend langs elk tankstation rijden!
Het kost je wel veel tijd door alle demo-ritten die ik geef. Ik sta nu ook weer op het punt om bij een internetbedrijf hier in Breda langs te rijden. De eigenaars hebben ieder ook een Tesla besteld en zijn nog aan het wachten. Ik ga hun wachttijd even wat aangenamer maken met een demo... :)
Gebruikersavatar
12Esc
Mega lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:06

Re: Geen Speedster, maar TVR Tuscan te koop

Bericht door 12Esc »

Ik heb de Tuscan uiteindelijk toch gehouden. Inmiddels 10 jaar van genoten. Al is dat de laatste jaren wat minder wegens minder tijd (gezin..).
Dus ik probeer het opnieuw. Deze keer op een andere manier: https://thecollectables.nl/tvr-tuscan-s ... -swordfish
Gebruikersavatar
12Esc
Mega lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:06

Re: Geen Speedster, maar TVR Tuscan te koop

Bericht door 12Esc »

FF filmpje gemaakt zodat je van het geluid kunt genieten:
https://youtu.be/-2iI7zcN_rQ
Plaats reactie