10 k grens doorbroken?

Je auto te koop aanbieden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7342
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

10 k grens doorbroken?

Bericht door Smiley »

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

Blij dat ik hem niet als investering heb gekocht in ieder geval :wink:

In tijd van crisis, zijn blijkbaar de extraatjes die het leven zo leuk maken, voor sommigen een beetje te hoog gegrepen en wordt er gedumpt. Het lijkt de huizenmarkt wel :shock:

Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Mag hopen van niet. :wink:
Maar mochten er mensen zijn die hun huis voor 2 appels en een ei willen verkopen, laat maar weten. 8)

Denk eerder dat de prijzen zo laag beginnen te worden doordat de Elise gewoon in productie is gebleven. Jammer als je van plan was je auto te verkopen, maar verder boeit het denk ik niet zo.
Caterham => Britse degelijkheid...
Blitz

Bericht door Blitz »

let wel dat het om een Engelse gaat met goed 70.000 km. bovendien is het een Waals zoekertje, die zetten wel vaker dingen te koop aan een belachelijk lage prijs en als je dan mailt of belt krijg je geen reactie :?
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7342
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Blitz schreef:let wel dat het om een Engelse gaat
Ah, dat miles stukje gemist.
Dan is hij te duur; je vindt ze al voor 6 k pond.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
RCduck7
Actief lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 19 jun 2006 19:19
Locatie: Wetteren

Bericht door RCduck7 »

Oh, bij mijn eerste speedster zoektocht ging ik naar de limburg, hij was aan 10000 euro geprijsd. Aan de telefoon bleek de speedster tip top in orde, eénmaal aangekomen was de vooruit gebarsten oa. De verkoper wist direkt me door te verwijzen naar iemand die ook nog een speedster had in betere conditie, eénmaal daar waren er werken bezig aan het stuurhuis en zat de laklaag onder de scheuren en steenslag. Je kunt maar gissen wat er gebeurt is met die speedsters en welk verleden ze hadden. Dan maar een showroommodel gekocht voor bijna 25000 euro.
javan
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 mar 2011 20:12

Bericht door javan »

RCduck7 schreef:Oh, bij mijn eerste speedster zoektocht ging ik naar de limburg, hij was aan 10000 euro geprijsd. Aan de telefoon bleek de speedster tip top in orde, eénmaal aangekomen was de vooruit gebarsten oa. De verkoper wist direkt me door te verwijzen naar iemand die ook nog een speedster had in betere conditie, eénmaal daar waren er werken bezig aan het stuurhuis en zat de laklaag onder de scheuren en steenslag. Je kunt maar gissen wat er gebeurt is met die speedsters en welk verleden ze hadden. Dan maar een showroommodel gekocht voor bijna 25000 euro.
er zijn er velen die denken ,ik ga even een speedster kopen voor weinig geld,dan neem je de historiek en de mishandeling(miserie) er maar bij..het is toch altijd zo in het leven ,je krijgt waarvoor je betaald..
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

prijzen speedster

Bericht door twinair »

En ik sluit me daar bij aan.

Goedkoop is duurkoop. Altijd al geweest, en zal zo bliven.

Als de prijs van een goedkope speedster " te mooi is om waar te zijn", dan is die prijs 9 van de 10 keer ook " te mooi om waar te zijn".

Maar ach, wat stelt tegenwoordig ook een knap onderhoudsboekje voor?
Simpel te doen kloppen, en dergelijke..
Onderhoud kan beter gepleegd zijn door de eigenaar zelf....


Maar da s mijn mening, en die kan van iemand anders zijn mening verschillen, nietwaar?

Groeten, T
Plaats reactie