1 van de 2

Je auto te koop aanbieden.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

1 van de 2

Bericht door tibby »

Tja, hier gaan we dan.......

Het beest of de Hitman....

beest= technisch alles vernieuwd: -LSS ophanging,seriously lotus bushings (oem types, GEEN goedkope raceitems),regelin toe links,alu rad en chargecooler pro alloy,nieuwe leh motor met FCP rods,K16 turbo,Forge BOV,EDS tophat en inlet, Vmax nokken,Klasen benzinebak,Regelin feul pump,Helix 6 puck,Regelin alu vliegwiel en UDP pulley, carbon interieur, nieuwe buitenverlichting rondom,race thermostaat,nieuwe motorteunen, gereviseerde bak met LSD,....
vermogen : wordt minimum 400pk

minpunten: lak (ziet er nog goed uit maar heeft plekken erin, moet je zelf maar oordelen als je het ziet),het is niet de oorspronkelijke kleur die op het gelijkvormigheids attest staat maar wel een oem speedsterkleur. Wagen is volledig door Regelin gespoten geweest (daar kom je dan achter als je de wagen al hebt :? )
voorclam= gerepareerd geweest en de achterclam ook (had Terry opgemerkt)
De wagen is bij Lotus Wallonië afgesteld geweest qua wegligging (bushings en ophanging geplaats). Zij wisten mij te vertellen dat er een verschil van 1 % op geometrie vanachter zit. Volgens Regelin was dit normaal omdat geen enkele speedster 100 % is. Dus......geen idee hieromtrent. Wagen ligt goed op de baan en merk hier totaal niets van.

schade instaplijst (plastieke) bestuurderskant. Beide worden vervangen door nieuwe oem of carbon items (zelf te kiezen)

1 set oem NA velgen
1 set zwarte gepoederlakte RH velgen met Pzero Nero's erop. (nieuwe banden)


Hitman speedster : wordt verkocht MET de stage 3+ kit!: herwerkte,gebalanceerde ,verstevigde LSJ blok
:full Dbilas
: team dynamics 17/17 combo
:komt nog een carbon interieur in
: een van de beter speedsters in de omloop
minpunt=0

Waarom?????
Ik heb GEEN tijd om met 2 speedsters bezig te zijn. Het is GEEN financieel probleem! Dus biedingen= NO GO!
Ikzelf blijf ze beide verder 'tunen' en ze moeten niet weg maar mogen weg.
Geraakt er geen van beide verkocht, geen enkel probleem. Vind het alleen jammer want sinds ik de turbo terug heb heb ik nog geen aandacht meer kunnen schenken aan de Hitman speedster. Hij staat er wat eenzaam bij :cry:


Welke heb ik het liefste weg? GEEN VAN BEIDE!
Ze hebben beide een sentimentele waarde voor mij :yes: :yes:
Het heeft mij allemaal veel moeite gekost (en centen) en vele waterjes moeten doorstromen met m'n vrouw hieromtrent. Die vind dat ik zot ben.
Aangezien ik een motorrijder ben, gebruik ik de speedster maar zelden. Laat staan wat ik er met 2 ga doen.... Nu ben ik er ook maar mee aan het rijden voor het blok in te rijden. Want als het regent komen ze niet buiten.

Indien er serieuze interesse is, gaan we de wagen op mijn kosten laten keuren bij een garage naar keuze (een serieuze garage,geen prutsers. Ik heb dan ook niets te verbergen hieromtrent.

Wordt ook alleen maar verkocht hier op het forum en NERGENS anders!

Conclusie: wil je een kanon voor circuit,stoplichtsprinter = beest
wil je een mooie supercharger met veel bruikbaar vermogen = Hitman


prijs beest= 29000
Hitman= 27000

prijs is hoog maar zoals ik al zei, ze moeten niet weg.


Mensen die zich moeten onthouden ervan: testpiloten, om het cru te zeggen 'lege bankrekening' ik moet eerst dit verkopen om dat te kopen,geen wisseltoestanden,kortom geen zever rond mijn kop hieromtrent.

Zoals ik al voorgaand zei; beide speedsters worden nog steeds goed onderhouden en komen zeker niets tekort,en moeten niet weg

grtz
captain slow
Gebruikersavatar
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1449
Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
Locatie: grobbendonk

Re: 1 van de 2

Bericht door stefan »

tja dré....keuzes keuzes tis ni gemakkelijk :wink:
grasmaaiers..enz
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: 1 van de 2

Bericht door tibby »

Ben wel vanzins, moest er toch eentje weggeraken met de andere een UBER speedster te maken. Zou ergens richting compound charging gaan. Bij de Hitman is dat simpel. Een Dbilas turbo aan een Eaton koppelen. 8)
grtz
captain slow
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: 1 van de 2

Bericht door Smiley »

Met een harrop supercharger kun je met de hitman speedster ook aan 400pk geraken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: 1 van de 2

Bericht door tibby »

Weet ik..... Wil gewoon iets anders he :lol:
grtz
captain slow
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: 1 van de 2

Bericht door Smiley »

Dat kan ik goed begrijpen, maar al die R&D vertaald zich naar flinke rekeningen, en niet altijd stabiliteit.
Die timeattack elise van vorig jaar heeft compound charge, en heeft nog nooit een stintje af kunnen maken.
http://www.seloc.org/articles/motorspor ... ning-exige
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: 1 van de 2

Bericht door tibby »

Stukje vd tekst....Me like :lol:


this thing is…well, there’s no comparison. It’s ludicrous, ridiculous, staggering, and mind-bending. Even after just three quick laps I’m starting to feel the effect on my neck and I’ve dislodged the footrest from trying to brace against the multi-directional forces. It’s absolutely fantastic though and I’m itching for more laps. Before the run I was worried I would be revisiting my breakfast. Not a bit of it. My stomach is settled but I’m riddled with adrenaline and my hands are quivering as I emerge.
captain slow
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: 1 van de 2

Bericht door gertje »

Wa zou ik graag die van jan hebben, maar da aan mijn vrouw verkopen


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: 1 van de 2

Bericht door Smiley »

gertje schreef:Wa zou ik graag die van jan hebben, maar da aan mijn vrouw verkopen Afbeelding
Het is wel even wat anders dan een 2.4 inlaatspruitstuk en een 65mm gasklep kan ik je zeggen :mrgreen:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: 1 van de 2

Bericht door tibby »

Da lukt wel zunne. Alleen een paar dagen zonder eten zitten. Laat staan s*x :lol:
captain slow
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: 1 van de 2

Bericht door tibby »

Smiley schreef:
gertje schreef:Wa zou ik graag die van jan hebben, maar da aan mijn vrouw verkopen Afbeelding
Het is wel even wat anders dan een 2.4 inlaatspruitstuk en een 65mm gasklep kan ik je zeggen :mrgreen:

Yep, een 300+ pk sc onder je gat!

Maar o zo moeilijk om door de Belgische keuring te krijgen want dat mag niet he. Ik zou hem toch niet kopen hoor.
Ik raad niemand aan om trouwens een vd 2 te kopen :P
grtz
captain slow
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: 1 van de 2

Bericht door gertje »

Zal toch eerst 2.4 worden en sparen voor een exige s (met de hoop op een cup 260) da mag wel van mijn vrouw


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
Championmv6
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 07 apr 2011 21:31
Locatie: Geleen

Re: 1 van de 2

Bericht door Championmv6 »

Verkoop de hitman. Koop je vd opbrengst mijn speedy. Kun je de nette clams omzetten op het beest.
Heb je een snel, showbeest :lol:
Opel Addict ;-)

Opel Kadett GSi 3.0i-24v '90
Opel Omega B2 2.6i-24v '02
Vauxhall VX220 2.2i-16v '02
Gebruikersavatar
Neetmans
Mega lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 feb 2009 0:28
Locatie: Breda

Re: 1 van de 2

Bericht door Neetmans »

Is een Lotus Elise niets voor je Dré?

Wellicht je Speedster(s) inruilen op een grijze Lotus, met zwarte strepen erover? :lol: :lol:

(geintje hé! 8) )
Gebruikersavatar
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1449
Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
Locatie: grobbendonk

Re: 1 van de 2

Bericht door stefan »

seg gert....nog een hint verkoop je vrouw... graptje he :lol:
grasmaaiers..enz
Gesloten