http://kapaza.be/nl/vi/96543973.htm
 voorste clam is van de Turbo,achterclam is vervangen in 2009 bij Lotus zijn nog bewijzen van ( pas ontdekt 3 dagen voor hij de deur uit was)
  voorste clam is van de Turbo,achterclam is vervangen in 2009 bij Lotus zijn nog bewijzen van ( pas ontdekt 3 dagen voor hij de deur uit was) 
  ,ze hebben er 3 gekocht op 1 dag vorige week en volgens mij zijn er nog 2 onderweg maar ben er niet zeker van.
 ,ze hebben er 3 gekocht op 1 dag vorige week en volgens mij zijn er nog 2 onderweg maar ben er niet zeker van.

. Wachten duurt lang.
 . Wachten duurt lang. 
Mocht ik nog een speedster willen als Belg contacteer ik u .....fredjespeedster schreef:zoals ik al dacht zijn ze alles aan het kopen in Belgie.
ze bieden een blauwe 2.2 45000km aan sinds vandaag voor 22000e
deze stond al 2 jaar te koop voor 15500e
moest ik een 2.2 zoeken als Belg zou ik dan toch in het buitenland beginnen uitkijken aangezien een invoer maar 3 eurocent kost en een keuring voor verkoop.
 (niet normaal gij)
  (niet normaal gij)

Tja Tibby de Turbo is ondertussen al terug in Nederlandtibby schreef:Toch gene grijze turbo zeker

fredjespeedster schreef:Tja Tibby de Turbo is ondertussen al terug in Nederlandtibby schreef:Toch gene grijze turbo zeker
voor onderhoud en distributieriem