VERKOCHT: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Je auto te koop aanbieden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

VERKOCHT: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Rallye »

UPDATE 30-12-2015 Auto is vekocht!

Dank voor de interesse.

Slotje aub.

Te Koop:

Opel Speedster 2.2 16v (Z22SE)
Nummer: 1218
Kleur: Calypso Rood
Softtop: zwart
Bekleding: zwart stof
KM stand: 22477
Eerste toelating NL: 02-04-2004
APK: tot 29-04-2016

Origineel Nederlands en in originele staat. Nette auto, goed onderhouden en weinig kilometers. Geen tuning en geen circuitervaring. Auto is vanaf juli 2008 in mijn bezit en heeft altijd droog/binnen gestaan. De Speedster heeft jaarlijks de APK glansrijk doorstaan en is dit voorjaar voorzien van nieuwe Bridgestone Potenza voorbanden (<300km). Documentatiemap met originele brochures en handleiding zijn aanwezig, welke uiteraard bij de verkoop is inbegrepen. Verder wordt een autohoes en een set originele (gebruikte) Speedster 2.2 achterwielen meegeleverd.

Reden verkoop:
Er wordt te weinig gebruik gemaakt van deze auto vanwege de huidige gezinssituatie (jong gezin met kinderen). Ik heb gewoonweg te weinig tijd/gelegenheid om lekker met deze auto te sturen en vind het zonde dat er niet mee wordt gereden. Nederland / Europa verdient deze auto meer op de wegen te zien. :)

Voor meer informatie, stuur een PB

VERKOCHT!
Laatst gewijzigd door Rallye op 30 dec 2015 15:54, 5 keer totaal gewijzigd.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Rallye »

Foto's

Afbeelding

Afbeelding
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door aKra »

Het is vrij normaal op ons forum om een vraagprijs bij een advertentie te plaatsen :)
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Rallye »

aKra schreef:Het is vrij normaal op ons forum om een vraagprijs bij een advertentie te plaatsen :)
Dank voor je reactie, maar ik wijk daar dan toch liever van af.
Dit omdat een prijs an sich niks zegt en ik graag meer specifieke informatie middels een persoonlijk bericht aan interesseerden wil bieden. Zoals aangegeven doel ik in eerste instantie op liefhebbers en naar mijn idee zijn die vast wel bereid om hier een berichtje aan te wagen als er interesse mocht zijn.

Dus: PB-en en mailen mag, ik bijt heus niet... ;)

Groeten,

Ricardo
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Pipo »

Rallye schreef:Dank voor je reactie, maar ik wijk daar dan toch liever van af

Er is ook nog zo iets als forumetiquette.
Rallye schreef:Dit omdat een prijs an sich niks zegt
Het zegt exact waar het voor bedoeld is, zijnde hoeveel euro's jij voor je wagen wil hebben. En dat is primaire info voor een potentiële koper.
Rallye schreef:en ik graag meer specifieke informatie middels een persoonlijk bericht aan interesseerden wil bieden
Wanneer geïnteresseerden die je prijs ok vinden jou daarna contacteren, is er niets dat je belet die specifieke info te spuien :wink:
Laatst gewijzigd door Pipo op 17 okt 2015 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door aKra »

+1 Pipo :lol:
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Elise »

Wat een gezeur over wel/niet vermelden prijs.
Zeker als je zelf geen potentiële koper bent :bag:
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Pipo »

Oh, ik vind dat wij hier op dit forum nog héél tolerant zijn, en het tenminste beleefd vragen :wink: . Ik ken forums waar je je ofwel aan de regels houdt, ofwel wordt je er gewoon afgegooid :| . Maar laten we hier niet zinloos op door te bomen. Het doel van dit topic is Rallye zijn speedster te verkopen. Die er op de foto's best goed uitziet, en goede specs heeft. Dus ik wens hem alle geluk toe met de verkoop.
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Rallye »

Dank voor jullie reacties, ik was me er alleen niet van bewust dat dit alles mogelijk zou uitdraaien op een forumdiscussie. Ik was er in elk geval zeker niet op uit.

Hoe het ook zij; uiteraard respecteer ik de forumetiquette, maar naar mijn mening ligt het recht om te kiezen welke informatie wel of niet op het openbare internet terecht komt bij de berichtschrijver. Dat recht heb ik dus on dit geval even genomen, ondanks dat ik begrijp dat het voor potentiële kopers om belangrijke informatie gaat.
Mocht dit tegen de hier geldende regels zijn geweest; mijn welgemeende excuses.

Zoals gezegd bied ik forumbezoekers de eerste keuze en mogelijkheid, dus bij deze kan ik melden dat de vraagprijs €17500,- bedraagt. Ik heb de startpost inmiddels aangepast.

Ik zal binnenkort de auto ook via andere andere kanalen gaan aanbieden.

Groeten,

Ricardo
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Richard »

http://link.marktplaats.nl/m971200767

voor die prijs is dit bovengenoemde een must.

Is dit trouwens zo'n afgeprijsde speedster van 25000 euro nieuwprijs?
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Pipo »

Richard schreef:Is dit trouwens zo'n afgeprijsde speedster van 25000 euro nieuwprijs?
Wat zijn Speedster nieuw heeft gekost, vind ik nou weer informatie die Rallye gerust uit de openbaarheid mag houden :wink: :lol:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Rallye »

Richard schreef:http://link.marktplaats.nl/m971200767

voor die prijs is dit bovengenoemde een must.
Smaken verschillen. Ik heb destijds bewust naar een Speedster met stoffen stoelen gezocht. Ik vind en vond de 'voordelen' van leer niet echt van meerwaarde bij de Speedster, ik zag leder eerder als nadeel (glad, warm in de zomer, etc.), maar dit is uiteraard persoonlijk. In elk geval bedankt voor de link naar de 2e hands stoelen, dit laat potentiele kopers in elk geval zien dat er 2e hands nog best wel wat te regelen valt indien dit een belangrijk punt mocht zijn.
Richard schreef:Is dit trouwens zo'n afgeprijsde speedster van 25000 euro nieuwprijs?
Naar mijn weten niet. Ik ben de 3e eigenaar en heb de Speedster dan ook niet nieuw gekocht. In mijn documentatiemap heb ik wel de originele gelamineerde verkoopkaart welke onder de voorruit lag toen de Speedster nieuw in de showroom stond. Daar staat een prijs op vermeld van € 41.295,- incl. BTW excl opties.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Te koop: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Pipo »

Rallye schreef:In mijn documentatiemap heb ik wel de originele gelamineerde verkoopkaart welke onder de voorruit lag toen de Speedster nieuw in de showroom stond. Daar staat een prijs op vermeld van € 41.295,- incl. BTW excl opties.
Wauw, dan kostte de Speedster in Nederland wel een pak meer dan in België :shock:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Re: VERKOCHT: Calypso Rode Speedster 2.2 16v

Bericht door Rallye »

Update: Vandaag heb ik mijn Speedster verkocht.

Ik weet niet of de nieuwe eigenaar zich hier zal melden (of dit inmiddels gedaan heeft), maar heb hem uiteraard wel naar Speedsterclub.nl verwezen.

Ik wil de nieuwe eigenaar in elk geval heel veel plezierige en veilige kilometers toewensen.

Iedereen hartelijk dank voor de reacties!

Slotje aub. :thumbup:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gesloten