Leuk voor erbij
https://www.classicdriver.com/de/car/op ... 002/430078
ECO Speedster
- RaoulLauffer
- Actief lid
- Berichten: 433
- Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
- Locatie: Sittard
ECO Speedster
Speedster 2.2 #1123
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1778
- Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
- Locatie: NH
Re: ECO Speedster
Ik had hem ook gezien, pfoe! Ben heel erg benieuwd naar de vraagprijs eigenlijk
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7342
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Re: ECO Speedster
Ik kwam deze vandaag tegen op de Techno Classica.
Als je er met je neus bovenop staat, valt pas op hoeveel er aan de auto gewijzigd is.
Als je er met je neus bovenop staat, valt pas op hoeveel er aan de auto gewijzigd is.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1923
- Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
- Locatie: Noord Holland
Re: ECO Speedster
Idd ja Valt op het eerste gezicht niet eens op, behalve die vleugeldeuren dan.Smiley schreef:Ik kwam deze vandaag tegen op de Techno Classica. Als je er met je neus bovenop staat, valt pas op hoeveel er aan de auto gewijzigd is.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7342
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Re: ECO Speedster
Het spuitwerk op de lamp begon ook wat te bubbelen.
En dat is toch niet echt van het vele gebruik denk ik.
En dat is toch niet echt van het vele gebruik denk ik.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
- Locatie: Woubrugge
- Contacteer:
Re: ECO Speedster
Ik vermoed dat de hele lamp-units 'one off' zijn.. Ze lijken wel op die van de gewone speedster maar zijn veel schuiner/diehoekiger.
Zoals de meeste prototypes en race-auto's worden ze vaak met de minste kosten en zo eenvoudig mogelijk in elkaar gezet met vaak nog materialen die helemaal niet bedoeld waren om nog jaaaaaaren goed te blijven. Worden eenmalig voor 1 doel gemaakt en eigenlijk daarna normaal richting de schroothoop.
De achterkant van deze units zijn vast van een fiberglas of misschien zelfs een gegoten kunsthars gemaakt die flink uit-gast of zelfs reageert met verf
Kijk voor de lol o.a. eens naar een auto als een originele Lancia Stratos die er volgens mij ook daar op de beurs staat en een belachelijk bedrag moet opbrengen.. Originele race/rally auto en hij kiert aan alle kanten met dingen er schots en scheef op. Maarja.. 'because racecar' (en italiaans.. )
Restaureren of conserveren van zo'n eco-speedster kan nog best eens aan lastige klus zijn vanwege het feit dat de gebruikte kunstof materialen (vooral van de body en er omheen) eigenlijk geen lange stand/levensduur hebben vanuit het ontwerp doel en er dus een hoop dingen (subtiel) na-gemaakt moeten worden omdat orignelen tot stof vergaan langzaamaan.
Bye, Arno.
Zoals de meeste prototypes en race-auto's worden ze vaak met de minste kosten en zo eenvoudig mogelijk in elkaar gezet met vaak nog materialen die helemaal niet bedoeld waren om nog jaaaaaaren goed te blijven. Worden eenmalig voor 1 doel gemaakt en eigenlijk daarna normaal richting de schroothoop.
De achterkant van deze units zijn vast van een fiberglas of misschien zelfs een gegoten kunsthars gemaakt die flink uit-gast of zelfs reageert met verf
Kijk voor de lol o.a. eens naar een auto als een originele Lancia Stratos die er volgens mij ook daar op de beurs staat en een belachelijk bedrag moet opbrengen.. Originele race/rally auto en hij kiert aan alle kanten met dingen er schots en scheef op. Maarja.. 'because racecar' (en italiaans.. )
Restaureren of conserveren van zo'n eco-speedster kan nog best eens aan lastige klus zijn vanwege het feit dat de gebruikte kunstof materialen (vooral van de body en er omheen) eigenlijk geen lange stand/levensduur hebben vanuit het ontwerp doel en er dus een hoop dingen (subtiel) na-gemaakt moeten worden omdat orignelen tot stof vergaan langzaamaan.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Re: ECO Speedster
Hebbon dikke 500 pk erruit