Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 21000km

Je auto te koop aanbieden.
Plaats reactie
car_nut
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mar 2005 10:32

Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 21000km

Bericht door car_nut »

Dag,

Graag m'n schrijft fouten vergeven want Engels is mijn eerste taal. Ik denk m'n Speedster Turbo te verkopen. Ik ben de eerste eigenaar, 21000kms op de teller, totaal origineel, onbeschadigd en heeft nooit een reparatie gehad. De kleur is 'moon grey' metalliek met een zwart leer interieur.

Ik heb ergens een tweede zachte dak voor de wagen, een autohoes voor binnen gebruik, een autohoes voor buiten gebruik (Opel origineel), en aanpassende baggage (ook van Opel). De auto staat bij mij maar deze 'extras' liggen ergens in een opslagruimte na m'n verhuizing.

Ik heb een radio geinstalleerd in de auto, met als gevolg dat ik twee origineel interieur panelen heb (de blanco panel en de ene met de gat voor de radio). Ik heb alle facturen en papierwerk. De auto staat in Genk, Limburg. Een aantal jaren geleden was de distributieriem vervangen. Voor verkoop werd een onderhoudsbeurt bij de officiele verdeler waar ik het gekocht heb: Opel Geurts te Genk, op mijne kosten. Ik wil dat de nieuwe eigenaar tevreden is.

Ik ben 53 jaar oud en ik heb weinig tijd met de wagen te rijden. M'n vrouw vind de vering een beetje te hard. Ja, maar c'est la vie. Maar oke, indien ie interesse heb, graag een eerlijke bod doen en ik zal het zeker overwegen. Ik heb tot nu toe geen advertenties gemaakt. Ik heb ook geen fotos bij mij. Maar jullie weten precies hoe een Speedster Turbo d'r uit ziet. Mijn heeft geen krassen of plekken en ziet er als nieuw uit.

Met vriendelijke groetjes,

Hugh (hugh@telenet.be)
Laatst gewijzigd door car_nut op 10 jul 2017 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door tibby »

Heb je een richtprijs van de turbo? Is tamelijk dicht bij m'n thuis, Opel Geurts.
grtz
captain slow
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door tibby »

pm
captain slow
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door tibby »

Net gebeld naar Geurts. Staat geen moonland turbo??????
captain slow
car_nut
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mar 2005 10:32

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door car_nut »

Hallo Tibby, ik heb de auto van Opel Geurts gekocht en ze hebben alle onderhoud altijd gedaan. Het is mijn particulier auto en staat thuis bij mij, niet bij hun. Maar hun garage is maar 10 minuten van waar ik woon. En ik kan je verzekeren, de kleur is wel 'moon grey'. :D
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door tibby »

Ok, ik had het verkeerd begrepen. :D
Heb je een richtprijs die je wil hebben?
Kan je via pm sturen aub.
Grtz
captain slow
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door tibby »

Link boven van het scherm zou moeten staan dat je 1 nieuw bericht hebt. Je kan hierop antwoorden :yes: :yes: :yes: :yes:
captain slow
car_nut
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mar 2005 10:32

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door car_nut »

Het spijt mij voor enige misverstand over de exakte locatie van de auto (ik geef de schuld aan m'n taalfouten!) Maar de auto staat wel in Genk. Bedank voor de tip. Ik zal je een PM sturen zodra m'n baas weg kijkt...
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door tibby »

OK,

Je stuurt maar een pb'tje ivm de vraagprijs.
Mvg, Andre
captain slow
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door Pipo »

En waarom niet gewoon de vraagprijs in de hoofding vermelden zoals de forumetiquette het vraagt :? ? Moet je het ook geen 20 x aan geïnteresseerden doormailen :wink:
A thing of beauty is a joy forever!
car_nut
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mar 2005 10:32

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door car_nut »

Het spijt mij voor enige verwarring rond de prijs. Het was echter niet mijn bedoeling, ik was gewoon onzeker van de waarde voor zo'n exemplaar in z'n huidige staat. Intussen is de auto gisteravond verkocht aan een echte liefhebber wat altijd leuk is. De prijs betaald was ietsje boven de Eur 25K. Helaas moet ik het nu uitgeven aan een nieuwe keuken en badkamer...ja, vrouwen zijn duur...maar wel het waard. Beste wensen allemaal van een ex-Speedster eigenaar met geweldige herinneringen. - Hugh
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel Speedster Turbo: 1 eigenaar, totaal origineel, 2100

Bericht door tibby »

:? Tja mijn hoger bod was het al niet dus.... :?
Hopelijk komt er dus binnenkort geen moonland te koop voor een hoop geld......... :(
captain slow
Plaats reactie