*verlaging vraagprijs* Opel Speedster Turbo 2005 (met subtiele aanpassingen)

Je auto te koop aanbieden.
Plaats reactie
marcovogie

*verlaging vraagprijs* Opel Speedster Turbo 2005 (met subtiele aanpassingen)

Bericht door marcovogie »

*Vraagprijs verlaagd naar 27.500.


Via deze advertentie bied ik mijn zwarte Opel Speedster turbo uit 2005 aan (nr 5012).

De reden dat ik de auto te koop aanbied is dat ik hem meer poets dan dat ik er in rij. Samen met het kopen van een nieuw huis heeft me dit doen besluiten om te auto te verkopen indien er een echte liefhebber interesse heeft.

De auto heeft 34000 km gereden en is nog in nieuwstaat. De auto heeft altijd in een garage gestaan. Ook ben ik er nooit mee op het circuit geweest aangezien ik dit zonde vind.

In april 2018 is het volgende onderhoud gepleegd:

-Nieuwe GM remolie
-Nieuwe GM opel koelvloeistof in chargecooler + het originele koelsysteem
-Nieuwe GM motor olie + filter
-Nieuw Purflux brandstoffilter
-Nieuw Purflux luchtfilter element
-APK tot 04-07-2018
-Op 01-07-2018 voorzien van een complete interieur en exterieur behandeling met producten van Poorboys world. (oa clay, polish, sealant en wax)

Alle aankoopbonnen zijn uiteraard in mijn bezit, zelfs de bonnen van de vorige eigenaren.

De banden (Bridgestone) en distributie zijn nog maar 3 jaar oud en hebben +-9000km weg.

Deze zomer moet de auto nog wel worden voorzien van een nieuwe distributie set.

Om de auto technisch goed in balans te maken zijn er de volgende upgrades gedaan:
-Stalen remleidingen
-CL rc5+ remblokken
-Pro alloy charge cooler
-Compleet Miltek uitlaat systeem incl Kat.
- Complete heatwrap om de uitlaat
-Powerflex motorsteunen
-Aangepast origineel luchtfilter huis met droog filter element (kan in originele staat gebracht worden).
-Afgesteld door Klasen motors (uitdraai aanwezig).
Volgens de uitdraai zou de auto nu 253,55 pk moeten hebben en een koppel van 416,28 Nm.

Ook is de audio installatie is verbeterd dmv de Alpine radio (usb) en Infinity speakers die op de originele plek zijn gemonteerd

De meeste originele onderdelen heb ik ook in mijn bezit en krijg je uiteraard bij de auto geleverd. Dit geldt ook voor de reserve sleutel, wielsleutel en de afstandsbediening van het originele meta system alarm.

Al met al is dit een goed onderhouden speedster van een liefhebber, met weinig kilometers waarbij technisch veilige upgrades bij uitgevoerd zijn.


Vraagprijs: 27.500

Indien je meer informatie wil hebben over de auto mag je mij gerust e-mailen: m_vogelaar@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Marco
Bijlagen
3.PNG
3.PNG (590.66 KiB) 1091 keer bekeken
2.PNG
2.PNG (485.99 KiB) 1074 keer bekeken
1.PNG
1.PNG (678.37 KiB) 1088 keer bekeken
Laatst gewijzigd door marcovogie op 22 mei 2019 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
paul
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1090
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
Locatie: Groningen

Re: Opel Speedster Turbo 2005 (met subtiele aanpassingen)

Bericht door paul »

Perfecte auto en precies de juiste kleur. :thumbup:

Verkoop komt voor mij helaas precies op een verkeerd moment :wacko:
Cars are fun and without fun, life is nothing.
marcovogie

Re: Opel Speedster Turbo 2005 (met subtiele aanpassingen)

Bericht door marcovogie »

Mocht je serieuze interesse hebben valt er wellicht iets te verzinnen? Ik verkoop hem liever aan een forum lid dan aan een "vreemde".
marcovogie

Re: *verlaging vraagprijs* Opel Speedster Turbo 2005 (met subtiele aanpassingen)

Bericht door marcovogie »

Vraagprijs is verlaagd :wink:
marcovogie

Re: *verlaging vraagprijs* Opel Speedster Turbo 2005 (met subtiele aanpassingen)

Bericht door marcovogie »

Verkocht.... Iemand uit Duitsland heeft er 8 uur enkele reis voor over gehad.
Plaats reactie