Imitatie

Verkoop van onderdelen (Velgen, Winterdak etc.).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Imitatie

Bericht door RollatorGT »

Hoi,
Heeft iemand ervaring met "imitatie" buitenspiegel glas.
Namaak kost voor mij ongeveer 23 euro per stuk, origineel het dubbele.
Het origineel is overigens ook niet al te best (na 10 jaar)en moet voor de APK vervangen worden.

Groeten, Henk.

Ik heb nog 2 softtop steunen van de Speedster liggen, 1 is punt gaaf, de 2e heeft een knikje gehad.
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1511
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Imitatie

Bericht door Arno »

Over het algemeen is er weinig mis met 'reproductie' spiegelglas voor verschillende auto's qua kwaliteit.

Enige om even in het oog te houden zijn kleine details die soms het gebruk wat lastig/vervelend maken zoals kopie spiegels die:

- niet bepaalde vergroting of verkleining geven als de orignele spiegels (moet je aan wennen of werkt lastig)
- bij originele spiegels met verwarming dat de kopie niet met en verwarming-element/spiraal er achterop komt
- alleen puur 'spiegelglas' zijn en bovenop de oude moeten worden geplakt en bijvoorbeeld anders (aan)liggen in de behuizing

Kan dus allemaal prima, maar zaak is om even goed ogen open te houden of evt. reproduktie spiegel(glas) is wat je ervan verwacht (een 1:1 vervanging) of een veel simpeler/goedkopere aanpak zijn.

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Imitatie

Bericht door timmyboy55 »

RollatorGT schreef: Ik heb nog 2 softtop steunen van de Speedster liggen, 1 is punt gaaf, de 2e heeft een knikje gehad.
Ik geef je een pak met stroopwafels en een ritje in de Turbo speedster :P
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Re: Imitatie

Bericht door RollatorGT »

Hoi Timmy,
Ik neem aan dat je de steunen bedoeld, die zijn gratis.
Noem een dag en tijd en de koffie staat klaar.
Mijn adres: Parksingel 88, 8256 GD biddinghuizen, even over de dijk knorren maar het kan zijn dat die tijdelijk afgesloten is.

Groeten, Henk.
Plaats reactie